יום שבת, 21 באוגוסט 2010

לנקום שולחת הזמנה לברוח הרחק...

O-d-azur-lancome

לנקום מביאה לקיץ הקרוב משב רוח רענן ומשיקה את Ô d'AZUR (או ד'אזור) - בושם קייצי, רענן וחושני לאישה, במהדורה מוגבלת. או ד'אזור הינו שיתוף פעולה יוצא דופן בין סופייה לאבי ודומיטילה בארטייר, 2 בשמיות כישרוניות ומובילות. השתיים "עטפו" את או ד'אזור במעטה של חושניות מפתה בזכות תווים פירותיים ופרחוניים עמוקים.

תווי הבושם מושפעים מהים התיכון עם ניואנסים ממכרים ונשיים:
התווים העליונים חדשניים ומפתיעים עם פירות הדר ומתרעננים במרכיב חדש של תמצית לימון מקלבריה. התווים מתקבלים על ידי סחיטת התמצית מהקליפה ומעניקים ניחוח מלא חיים של פרי רענן עסיסי.
התווים המרכזיים של "או ד'אזור" חושפים תרכיז עשיר של ורד דמשק תורכי, הפרח היפה ביותר, המתמזג עם אדמונית, ליצירת זר פרחים צלול. רמיזה שובבה של פלפל ורוד מאקוודור היוצר ניואנסים מלאי חיים. הרמוניה של מסורת ויצירתיות מזמינה להיות חופשייה עם ניחוח חושני המלטף בעדינות את העור.
התווים הבסיסיים של עצי יער, מודרניים ועוצמתיים, חושפים משחק של ניגודים, בו בזמן עמוקים ויחד עם זאת עדינים וחושניים. שילוב הרמוני עם מושק ושרף ענבר, הניחוח העצי הופך להיות נחשק. או ד'אזור משאיר שובל של ניחוח חושני.

בקבוק הבושם הנשי והמענג של או ד'אזור, מעוצב בהשראת הרמונית שמש המתלהטת בזהב ומועצמת בטבעת מטאלית מברונזה המנצנצת כקרן אור המשתקפת בים.

O'DAZUR קרדיט צלם hondo digital

תחת הנחיותיו של צלם העל מריו טסטינו, דריה וורבוי מגלמת את האישה של "או ד'אזור" בהידור ספוג בשמש. האוויר סביבה הופך רענן להפליא; האופק המלא באינספור ניואנסים כחולים משתרע ממול עד אין קץ; הנוף בגוונים זהובים.

"או ד'אזור" מגיע בשני גדלים: 50 מ"ל (385 ₪) ו-75 מ"ל (465 ₪).
להשיג ברשתות הסופר-פארם, המשביר לצרכן, ניו-פארם, אפריל ובפרפומריות הפרטיות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails