יום שני, 16 באוגוסט 2010

מעצב האופנה האמריקאי טומי הילפיגר מציג: דיאודרנט סטיק חדש לגברים

נקי, חזק וגברי: הדיאודורנט סטיק החדש HILFIGER DEODORANT STICK הוא קלאסי בכל מובן ותואם במלואו את ניחוחו של הבושם HILFIGER לגבר. יש לו ריח מלא ביטחון עצמי, סקסי ושובב. HILFIGER DEODORANT STICK מדבר לגבר החזק וחסר היומרות. הדאודורנט נטול גיל וזמן ומשדר ביטחון עצמי יחד עם איפוק. צירוף הריחות מצהיר הצהרה.

Tommy Hilfiger Deodorant Stick

הבושם מגלם קלילות מנצחת יחד עם תערובת דינאמית של ברגמוט, מנדרין ואשכולית וורודה אנרגטית. ניחוחות של ערער ורוזמרין יחד עם רמיזות פפאיה יוצרים זרם אדרנלין ותחושה ממריצה של מרדף אחר הרוח. תחושת הביטחון הגברי מתעלה מעל לבו של הבושם. תחושה זו מועברת על ידי רמיזות מתוחכמות של כורכום ועץ מהגוני עשיר, מועשר בוורד תה לבן המעניק הצהרה אלגנטית והחלטית. מדובר בביטוי בטוח להצלחה. הרמיזות האפלות והקרמיות אשר יוצרות את ההתאמה הסקסית הזו, מהוות תפאורה מפתה אשר לוכדת את החושים. ישנה משיכה שובת לב של חושניות מחוספסת וכוח מגנטי בלתי ניתן להכחשה יחד עם רמיזות עבות של זמש, אלגום ולוטם המשולבים בפפאיה, טונקה ועץ קשמיר - כל אלו מניבים חושניות חמה וסקסית.

המחיר: 175 ₪ (ל-75 מ"ל)
ניתן לרכוש בנקודות המכירה של אסתי לאודר ברשתות הסופר-פארם, ניו-פארם, אפריל, המשביר לצרכן, בפרפומריות ובבתי המרקחת הנבחרים ברחבי הארץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails