יום שני, 2 באוגוסט 2010

לחפוף על החוף

לרגל השקת סדרת טיפוח השיער Elvive TOTAL REPAIR 5 בחרה לוריאל פריז לקיים, במקביל לפרסום רחב ההיקף ולפעילות השיווקית המסורתית, פעילות יצירתית נוספת, במטרה ליצור חשיפה ומודעות רחבה לסדרה החדשה באופן חווייתי.

במסגרת הפעילות צוותים ממותגים "אלביב", הכוללים: דיילות, חופפים ומסאז'סטים, יצאו בסופי השבוע במהלך חודש אוגוסט לכ-20 חופי רחצה ויציעו לקהל הרוחצים התנסות חווייתית עם מוצרי הסדרה. לדברי רוית קלוד, מנהלת השיווק של לוריאל פריז: "הרעיון הייחודי נותן ללקוחות הפוטנציאלים להתנסות במוצר בצורת חוויה אישית במקום לא שגרתי, היוצרת הנאה ייחודית ועניין...". זוהי, ללא ספק, אסטרטגיה חדשנית לקידום מכירות בשוק הטיפוח ומוצרי השיער בישראל.

אירוע בלוגריות של אלביב - צילום לם-וליץ סטודיו 064

סדרת אלביב טוטל ריפייר הינה סדרת טיפוח לשיער, המעניקה פתרון כולל לשיער פגום וחסר חיוניות. הסדרה כוללת: שמפו, מרכך ומסיכה משקמת, המכילים BIO-CERAMIDE לשיקום כולל של השיער - מרכיב פעיל, הפועל על השיער במקומות הזקוקים לפעולה מתקנת, בעל היכולת להטמיע את עצמו במרווחים שבין התאים במעטפת החיצונית של השערה בכדי לחזק את יכולת ההיצמדות. הסרמיד מתקן את השיער שניזוק ומשיב את המוצקות לתאי המעטפת של השיער. התוצאה - בנייה מחדש והחלקת פני שטח השערה, שיקום וחיזוק סיב השערה, יום אחר יום השיער משוקם ומתחזק.

22 (Custom)

כדי להתנסות בחוויה, הוזמנתי יחד עם בלוגריות נוספות לאירוע הפתיחה של הפעילות המדוברת. האירוע התקיים בחוף צ'יץ-ביץ' בתל-אביב והוא נפתח בארוחת בוקר עשירה ומפנקת, שלאחריה התכנסנו כולן לשיחת בנות עם שרון גוטליב – המדריכה הראשית של לוריאל, לא לפני שחולקו לנו כובעים רחבי שוליים "א-לה סאן טרופה". גוטליב, מצידה, דנה עמנו במיתוסים שונים בנוגע לשיער (אותם תוכלו לקרוא בפוסט הבא). מייד לאחר מכן, ניגשנו לעמדות החפיפה, שם זכינו לחפיפה ועיסוי מפנק לראש על-ידי מסאג'יסטים מומחים, כשהריח הנעים של המוצרים מתפשט באוויר.

אירוע בלוגריות של אלביב - צילום לם-וליץ סטודיו 086

אירוע בלוגריות של אלביב - צילום לם-וליץ סטודיו 175

מעמדת החפיפה עברנו לעמדת עיצוב השיער כדי לייבש ולעצב את השיער ומשם לעמדת הצילום כדי לתעד על מגנט למזכרת את היום הנפלא הזה.

אירוע בלוגריות של אלביב - צילום לם-וליץ סטודיו 225

אירוע בלוגריות של אלביב - צילום לם-וליץ סטודיו 014

כאמור, הפעילות החווייתית הנ"ל תתקיים במהלך חודש אוגוסט במספר חופים מורשים בערים שונות בארץ. אם אתם רוצים להתנסות בעצמיכם, אתם מוזמנים להגיע לחופים השונים, בתאריכים ובשעות המפורטים להלן:
6.8.10 אשקלון - חוף בר כוכבא, חוף ברנע, 11:30:16:30
6.8.10 אשדוד - חוף אורנים/גנדי, חוף לידו/מי עמי, 11:30-16:30
7.8.10 נתניה - חוף סירונית/הרצל, חוף הטיילת/העונות, 11:30-16:30
7.8.10 בת ים - חוף תאין/החוף הנפרד/הריביירה/מרינה, 11:30-16:30
13.8.10 אשדוד - חוף נפרד/חוף י"א, 11:30-16:30
13.8.10 אשקלון - חוף דלילה חוף הגן/הסלע, 11:30-16:30

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails