יום חמישי, 8 ביולי 2010

CLINIQUE מציגה פריצת דרך מהפכנית עם הסרום החדש Even Better Clinical Dark Spot Corrector

קליניק מציגה את Even Better Clinical Dark Spot Corrector - סרום חדש המסייע ביעילות בטשטוש מראה הכתמים הכהים, כתמי הגיל ושינויי הצבע הנובעים מהזדקנות, שנים של נזקי שמש מצטברים, התקפות סביבתיות וצלקות אקנה מן העבר, על מנת לחשוף עור פנים קורן ואחיד יותר.

Even Better Clinical Dark Spot Corrector

כסמכות בטיפוח העור וכמותג הדרמטולוגי המוביל בעולם, קליניק מאמינה באמונה שלמה, כי גישה רבת פעולות בהתאמה אישית היא הדרך הטובה ביותר להשיג עור קורן, בהיר יותר ובעל גוון אחיד יותר.
הגישה רבת הפעולות של קליניק נלחמת בשינויי הצבע ברמות שונות. רכיבי הליבה שלנו מסייעים במניעת הופעתם של כתמים כהים חדשים, מפרקים באופן נראה לעין פיגמנטציה קיימת היוצרת כתמים על העור, והכתמים שהתפרקו מתפזרים ל"אבק" מלנין, ומוסרים מעל פני העור, כשהם חושפים עור זוהר ובהיר יותר.

הסרום החדש של קליניק מציג פריצת דרך מדעית, עם הקומפלקס החדש CL-302 של קליניק, שהוגשה עבורו בקשה לפטנט. קומפקלס זה כולל טכנולוגיה חדשה המופקת מצמחים, שהוכח קלינית כי היא משפרת באופן מובהק את אחידות הגוון, המראה הקורן והבהירות של העור.

בדיקות קליניות הוכיחו כי ביצועיו של Even Better Clinical Dark Spot Corrector משמעותיים ביותר: כעבור 4, 8 ו- 12 שבועות, מתקבל גוון עור אחיד יותר. תוצאות שיפור של 53% בגוון העור לאחר שימוש במשך 12 שבועות, עם הבדל אחד – "סרום מטשטש כתמים" זה עדין ואינו מגרה את העור, ואידיאלי לעור שאינו סביל לטיפולים אחרים להבהרת העור. אין צורך בביקור אצל רופא עור, נשים יכולות לקבל תוצאות של גוון עור אחיד באופן משמעותי ולטפל בתופעה ללא צורך בתרופות מרשם שלהם תופעות לוואי לא מבוטלות.

הסרום החדש של קליניק Even Better Clinical מראה תוצאות בעוצמה, בכל המוצאים האתניים. ניתן להבחין מייד בשיפור בבהירות העור ובמראהו הקורן. במשך הזמן, העור בעל גוון אחיד יותר וקורן. גם בכתמים כהים עקשניים יחול שיפור בתוך ארבעה שבועות בלבד.

Even Better Clinical נאמן למורשת של קליניק ומציע תוצאות נראות לעין בפורמולה עדינה. בסרום קליל זה, שניתן להספיגו מעל מוצרים אחרים, ניתן להשתמש במשך פרקי זמן ארוכים ללא הגירוי, האדמומיות, היובש והכתמים הלא אחידים שטיפולים מסוימים אחרים עלולים לגרום. העור נותר חלק, רך ומשיי.

הסרום נבחן לאלרגיה, הוא 100% נטול בושם, נטול שומן ואינו מעורר אקנה. בנוסף, הוא עבר מבדקים דרמטולוגיים ואופטלמולוגיים.

מחיר מומלץ לצרכן: 435 ₪ ל-30 מ"ל.

ניתן להשיג בנקודות המכירה של קליניק ברשתות הסופר-פארם, ניו-פארם, אפריל, המשביר לצרכן, בפרפומריות ובבתי המרקחת הנבחרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails