יום רביעי, 16 ביוני 2010

גרלן משיקה בישראל את קולקציית הטרקוטה לשנת 2010

VISUEL

המראה השזוף אשר מתחבר בעידן המודרני לפנאי, חופשה והחיים הטובים, היה במאה ה-18 וה-19 המראה של שכבת הפועלים, שכתוצאה מהיותם חשופים לשמש נהפך גוון עורם לשחום.
בעידן המודרני המראה החיוור הוא נחלתם של אלה אשר חוששים מנזקי קרני השמש, או אלה השוהים שעות רבות במבנים סגורים ואינם מרבים להיחשף לשמש באופן מבוקר - אותה חשיפה אשר מעניקה מראה שזוף ובריא.

בשנת 1984 היתה זו גרלן, אשר פתחה בפני כל הנשים את האפשרות להשיג עור שזוף באופן מיידי.
באמצעות טכנולוגייה שפותחה במעבדות החברה בפריז, הציגה גרלן את הפודרה המשזפת (ברונזר) הראשונה בעולם - TERRACOTTA POWDER. הפודרה המשזפת, בעלת גווני אדמה וחול במרקם מעודן ואוורירי, העניקה לנשים את הנגישות למראה הנחשק של עור שזוף בעל האמירה הזוהרת הקורנת והבריאה.
מאז 1984 פיתחה גרלן בסדרת TERRACOTTA עשרות תכשירים מלהיבים, כולם בעלי בשורה המשכללים מדי שנה את המראה השזוף שהופך יפה יותר, ומחמיא יותר מן השיזוף השמשי. למעשה, בכל 25 שניות נמכר בעולם תכשיר טרקוטה!

לרגל השקת קולקציית טרקוטה לשנת 2010, הגיע לישראל גורו האיפור המשזף, ואמן האיפור הראשי של גרלן בדרום אמריקה והקריביים - חוזה לואיס ג'ובה.

1 חוזה-לואיס ג'ובה (צילום: לם וליץ - לאב סטודיו)

ג'ובה קיים בארץ כיתת אומן למאפרים, בחסות גרלן ופורטל היופי הישראלי "בי ביוטי" בהנהלתה ובבעלותה של אורית ויזל. במסגרת כיתת האומן הציג ג'ובה את קולקציית הטרקוטה החדשה וחלק עם קהל המאפרים טיפים חשובים ומועילים לשימוש במוצרים ובכלל.

item חוזה לואיס ג'ובה (במרכז) עם צוות גרלן ואורית ויזל (משמאל) (צילום: לם וליץ - לאב סטודיו)

3 קהל המאפרים מסתער על המוצרים (צילום: לם וליץ – לאב סטודיו)

המסר העיקרי של גרלן וחוזה לואיס הוא "הפשטות שבאיפור": לא צריך להיות אמן איפור - התכשירים של טרקוטה אמורים להוות אמצעי קל, נוח ומהיר להשגת מראה שזוף נכון, מתאים ומחמיא.

קולקציית הטרקוטה המלהיבה לשנת 2010, כוללת תכשירים חדשניים אשר מביאים את רמת האיפור המשזף לאמנות, המאפשרת לכל אשה, בעלת כל גוון עור, בכל עת ובכל עונות השנה מראה שזוף זוהר בגווני זהב חמים.
בקולקציית זו מביאה גרלן לידי ביטוי את המומחיות רבת השנים של המותג בתחום האיפור בכלל ובעיקר ביכולת הפיתוח של מוצרים חדשניים בעלי בשורה.
התכשירים באוסף, טכנולוגיית המרקמים והגוונים מהווים תחליף בטוח, מקצועי ומהנה לקרני השמש המשזפות את העור בגוונים הטבעיים והחושניים של הטבע.
באמצעות תכשירי הסדרה החדשים ניתן להעניק את המראה הטבעי השזוף והזוהר לכל גוון עור, בין אם הוא בהיר ובין אם הוא שזוף. האפקט על כל גוון נראה טבעי ומעניק את הזוהר ואת המראה הבריא והחושני של עור הפנים השזוף.

TERRACOTTA 2010 – המוצרים:

TERRACOTTA 4 SEASONS – פודרה משזפת (ברונזר):
נוסחא חדשנית בעלת מרקם משיי ואוורירי הכוללת זהב טהור.
באריזה 4 גוונים שונים, באמצעותם ניתן להגיע לאין סוף גווני שיזוף שמשיים על פי הטעם האישי, הצורך וגוון העור. השיזוף ייראה טבעי וזוהר בכל אור ובכל עונות השנה - בימי חורף קרים, קודרים וגשומים ובימי קיץ לוהטים, בלילות האביב ובלילות הסתיו, השיזוף יעניק לעור הפנים מראה בריא קורן ומואר.
על פי בחירה וטעם אישי ניתן להשתמש בגוון אחד או לערבב בין מספר גוונים על מנת להגיע לתוצאה הרצויה.
בקיץ- שיזוף חושני עמוק: לערבב 2 גוונים (3 ו-4), על כל הפנים, תוך הדגשת האזורים החשופים ביותר לקרני השמש כמו הלחיים, המצח והסנטר.
סתיו ואביב- מראה רענן: לערבב 2 גוונים (2 ו- 3) ולפזר על כל הפנים תוך הדגשת הלחיים המצח והסנטר.
חורף – מראה שיזוף מואר ובריא: להשתמש בערבוב הגוונים 1 ו-2 ולהאיר באמצעותם את הלחיים, המצח והסנטר.

טרקוטה 4 העונות משווק ב-2 גוונים: 01 – בהיר, 02 - כהה.
מחיר לצרכן: 401 ₪

TERRACOTTA TOUCH - סטיק מכיל זהב טהור המעניק "נשיקת" זוהר ואור לפנים:
טרקוטה טאץ' הוא תכשיר קסם והוא MUST בכל ערכת איפור. הוא מכיל פיגמנטים טבעיים וחלקיקי זהב טהור, הזוהרים במשחקי אור וצל ומעניקים בוהק קורן לעור השזוף. מעין מגע של ליטוש למראה השזוף המושלם.
בעל איכויות טיפוח והסוואה בזכות פולימרים המחליקים את העור, מכסים פגמים וקמטוטים עדינים.
מעוצב כעט בעל אחיזה נוחה עם סיומת של מברשת. מספר משיחות על העור מעניקות זוהר מיידי כאילו והשמש "ליטפה" קלות את הפנים והותירה את הבוהק הטבעי.

guerlain_terracotta018

טיפ מאמן האיפור:
למרוח בנדיבות באזורים כהים, עיגולים שחורים מתחת לעיניים, בצידי האף ובצידי הפה. המראה המתקבל מואר יותר ומלוטש.
ניתן להשתמש בטרקוטה טאץ' גם אם לא משתמשים בפודרה המשזפת. מספר נגיעות מספיקות והמראה כולו נראה מטופח.

משווק ב-2 גוונים: 01 – בהיר, 02 - כהה.
מחיר לצרכן: 214 ₪

TERRACOTTA GLOSS - גלוס מיוחד לקיץ:
גלוס קליל וקרמי בעל איכויות ספציפיות לעונת הקיץ. משלב הגנה וטיפוח עם אפקט איפור, אשר מעניק זוהר נוסף למראה השזוף.
הגלוס מכיל מרכיבי העשרה, ליחוח, וחידוש העור, המעניקים לחות והזנה לשפתיים, תרכובת מיוחדת של נוגדי חימצון אשר מגנים על עור השפתיים וכן SPF 15 להגנה מושלמת מפני קרני השמש המזיקות. השפתיים מוגנות ומטופחות, חלקות וזוהרות.

הגוונים, לוהטים זוהרים ונועדו במיוחד להעצמת המראה השזוף. הם עשירים, בוהקים ומנצנצים באור קורן. הגוונים רכים ופסטליים ונעים בין גוון ה-NUDE לגווני בז', ורוד עדין, אפרסק, וחום בהיר. סך הכל 6 גוונים.
המרקם עשיר, רך מאד ונוח למריחה. הגלוס ארוז באריזה מהודרת אלגנטית, בעיצוב ארגונומי חדשני נוח לשימוש.

מחיר לצרכן: 174 ₪

TERRACOTTA FARD METAL - צלליות במרקם סטיק:
צלליות במרקם סטיק אוורירי ובגווני ברונזה וזהב. מכילים זוהר של אם הפנינה ומאירים את העיניים באור ובזוהר, אשר מעשירים את המראה ומעניקים נופך קסום.

guerlain_terracotta013

הצלליות ארוזות באריזה בעיצוב ארגונומי אלגנטי של עט כתיבה, לנוחות השימוש ולדיוק מרבי של האיפור.
משווק ב-2 גוונים: 01- זהוב, 02 - מטאלי מעושן.

מחיר לצרכן:194 ₪

TERRACOTTA KHOL – כחל בגוון חדש:
הכחל של גרלן נכנס כבר לפנתיאון של תכשירי האיפור שהפכו לאייקון. הכחל החדש בקולקציית 2010 הוא בצבע חום מיראז' עמוק, אשר מעניק נופך של מסתורין ואניגמטיות ומשתלב עם גווני השיזוף.

guerlain_terracotta015

מחיר לצרכן:201 ₪

הקיץ הזה הוא הקיץ שלך - שזופה וזוהרת יותר מתמיד !!!!!
תתחילי להתרגל למחמאות...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails