יום שני, 24 במאי 2010

IRIS HOME PERFUME – סדרת מוצרי בישום יוקרתית לבית

איריס זוהר, המתמחה בניהול מותגי פרימיום ולייף סטייל, משיקה סדרת בשמים לבית, תחת השם: IRIS HOME PERFUME. בשלב הראשון משיקה זוהר סדרה יוקרתית וייחודית של שלושה בשמים לבית בשלושה ניחוחות: טיול בסן ג'רמיין (Walking in St. Germain's), סיאסטה בוונציה (Siesta in Venice) ונשיקה בברזיל (Kiss in Brazil). בשלב השני, תשיק איריס ארבעה ניחוחות נוספים.

איריס זוהר צילום אילן בשור איריס זוהר

איריס זוהר אומרת, כי "עם השקת סדרת המוצרים הייחודית IRIS HOME PERFUME, אנו יוצרים קטגוריה חדשה בארץ בתחום העיצוב והבישום כאחד". לדבריה, "נראות המוצרים דומה למוצר הנר הריחני, אך היות וכל מוצר בסדרה מכיל בתוכו 20% תמציות בישום, מדובר בבושם לכל דבר. זוהר מוסיפה, כי המוצרים משדרים אלגנטיות ויוקרתיות במראה הכללי, מרמת עיצוב האריזה, הנראית כמו אריזה של בושם ועד לרמת הגימור בעיצוב המוצר עצמו. שמות הבשמים נבחרו בקפידה ומבוססים על זיכרונותיה וחוויותיה האישיות של זוהר עצמה וזאת מתוך הרצון לשמר ללקוח את הזיכרון והחוויות של אותם מקומות קסומים בעולם, באמצעות הריח.

כאמור, סדרת הבשמים לבית, IRIS HOME PERFUME, עשויה מתמציות בישום בריכוז של 20% ומשעווה איכותית. מנגנון הבעירה דמוי הנר, משמש לפיזור אופטימאלי של הניחוח בחלל החדר למשך יותר מ- 60 שעות.
הכוסות המעוצבות, בתוכן הופקדו הבשמים, נותנות את המראה הסופי למוצר, והניחוחות המדהימים מעניקים את התחושה הנעימה לשוב ולחזור אליו.
הבשמים מיוצרים בעבודת יד בפריז תחת הקפדה על כל הפרטים הקטנים, עד ליצירת המוצר המושלם ברמת הגימור הגבוהה ביותר.
השעווה הרכה של החברה היא פטנט רשום ונחשבת לאיכותית ביותר. הטקסטורה הייחודית מאפשרת לריח להתפזר באוויר גם ללא הדלקה של הנר. נקודת ההתכה הנמוכה מאפשרת לשעווה להפוך נוזל מהר יותר משעווה מוצקה ובכך מאפשרת הפצה מיידית של הריח. ברגע שהשעווה הופכת נוזלית, הנר יכול לבעור שעות, עד תומו ללא משקעים – כאשר הפצת הריח נותרת חזקה ועקבית.

הניחוחות:

סיאסטה בונציה- Siesta in Venice
דמיינו לעצמכם: ונציה, העיר הציורית על תעלותיה וגשריה הקטנים, המובילים אותך סהרורי בין סמטאות צרות ומרפסות קטנות. ברקע אוושת המים, הנוצרת ממגע המשוט ונסיעת הגונדולה, עד אשר לפתע נגלית לך כיכר סן מרקו בכל הדרה, והלב מחסיר פעימה.
הבושם מציע ניחוח מלטף ואינטימי, המשרה אוירה נעימה ורומנטית, כאילו מטיילים בסמטאותיה של ונציה.
הבושם בניחוח אמבר ופריחת התפוזים, מוגש בתוך כלי מוזהב.

iris home perfume - siesta in venice 280 nis צילום אילן בשור

טיול בסן ג'רמיין - Walking in st Germain's
שוו בנפשכם: בוקר מוקדם בשדרות סאן ז'רמיין, שבגדה השמאלית של פריז. מלצרים זריזי ידיים לבושים בשחור ולבן מסדרים את הכיסאות והשולחנות הקטנים של בתי הקפה על המדרכות. בבולנז'רי, שבפינת הרחוב, נחצים הבאגטים ומתרפקים להם הקרואסונים, מוכרות קוקטיות בדרכן לפתוח את חנויות האופנה והגלריות האקלקטיות.
וכאן ניתז לו ניחוח של בוקר רענן, המשרה אוירה אופטימית ושמחה כמו לפני הנשיקה הראשונה.
הבושם בניחוח חלב תאנה עם נגיעה של קוקוס, מוגש בתוך כלי בצבע ניקל.

iris home perfume - walking in st germain's 280nis צילום אילן בשור

נשיקה בברזיל - Kiss in Brazil
הפליגו במחשבותיכם: שקיעה בחוף ברזילאי, חיבוק ומבט אל האופק, הבטחה לעתיד אופטימי, הנשקף אליך מזוג העיניים אשר רואה רק אותך ואת הנשיקה שבין השמיים והים.
העולם מלא ברגעים קסומים, אנחנו חווים את הרגעים בכל החושים, בראייה ובשמיעה, אנחנו טועמים את כל המנות והמאכלים, מצלמים ונוגעים, מחפשים לנצור את הרגעים בקרבנו. איך נוצרים את הניחוחות של כל מקום, של כל מראה, של כל תחושה? הריח הוא החוש החמקמק ביותר שעומד לרשותנו, תמיד נראה כאילו לא נוכל לשחזר את הריח המדויק של בית הקפה, של החנות החבויה, של הגבר המרשים שצעד לפנינו.
הבושם מציע ניחוח שמח כמו זר פרחים צבעוני שמוגש לאדם יחיד ומיוחד, כמו רגע אינטימי אחד המתקיים וכל מה שקורה סביב נעלם.
הבושם בניחוח פרח עד, מאסק וטימין, מוגש בתוך כלי בצבע כרום.

iris home perfume- kiss in brazil 280nis

כל אחד מהבשמים מכיל 200 גרם ו-60 שעות בערה.
המחיר: 280 ₪.

את הבשמים ניתן להשיג ב- SHOWROOM של 'איריס זוהר', ברח' יפת 32 ביפו העתיקה (דוא"ל: Info@irishomeperfume.com, טל: 03-5188082) ובחנויות המובחרות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails