יום שישי, 2 באפריל 2010

TOO FACED משיקה קולקציית שפתיים חדשה

"טו פייסד" משיקה קולקציית שפתיים, הכוללת את המוצרים הבאים:

Lip Insurance Lip Primer:

פריימר לשפתיים בעל פורמולה קרמית מיוחדת, כמו של מוצר הדגל של החברה – הפריימר לצלליות, Shadow Insurance. הפריימר לשפתיים מחליק אותן ומשפר את עמידות השפתון ו/או הגלוס המונחים מעליו. הפורמולה מועשרת בויטמין E לריכוך השפתיים ובמעטפת פיגמנטים מיוחדת המגנה על צבע השפתיים. החומר מתייבש במהירות ומעניק עומק רב לגוון השפתון המונח מעליו.

fall10a

Perfect Lips:

עפרון שפתיים המשתלב בצורה חלקה לתוך קו השפתיים ומסייע להגדיר אותן בצורה מושלמת. העפרון מתאים לכל שפתון ו/או גלוס בכל גוון שהוא. הפורמולה עמידה במים, אטומה ואינה דואה או נמוגה. היא מועשרת בנוגדי חימצון טבעיים וויטמין E, המסייעים להגנה על השפתיים ולמניעת סימני הזדקנות. בנוסף, הפורמולה מכילה שמן חוחובה, המזין, מחליק ומרגיע את השפתיים.

fall10b

Glamour Gloss:

גלוס מנפח שפתיים בעל נוסחה חדשנית המספקת שפתיים חושניים עם תחושת קירור נעימה. הגלוס מגיע ב-12 גוונים עשירים בפיגמנט. הפורמולה מכילה, בין השאר, שמן אורז, אומגה 3, 6 ו-9, ויטמין E, שמן אבוקדו ושמן חוחובה המספקים לחות לשפתיים ומעניקים להם מראה צעיר יותר. הגלוס מגיע עם אפליקטור המיועד לעקוב אחר הצורה הטבעית של השפתיים ומאפשר להוציא כמות מדוייקת של חומר לשימוש.

fall10c

את שלושת המוצרים ניתן להשיג בחו"ל ברשת "ספורה".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails