יום ראשון, 18 באפריל 2010

סוד הנעורים של העור נמצא בגנים שלנו!

לוריאל פריז משיקה בישראל את סדרת הטיפוח YOUTH CODE עם טכנולוגיית ה-PRO-GENTM (פרו-גן), אשר פותחה עבור נשים בנות 40, שעור הפנים שלהן חושף את סימני החיים המודרניים: עייפות, קמטים, עור עייף ועמום. סדרת YOUTH CODE מסייעת בהגברת יכולת התחדשות העור ושיקום קוד הנעורים הטבעי שלו, התוצאה: הקמטים פחות נראים ועור הפנים הופך רענן וזוהר.

1

במחקר משותף של מעבדות לוריאל ואוניברסיטת סנט-לואיס נבדקו 4000 גנים האחראים על העור. המחקר בדק את פעילות הגנים בתוך התאים, ממש בלב ה-DNA, ובעומק שכבת העור העליונה (אפידרמיס). ממצאי המחקר העלו כי רק 184 גנים אחראים על התחדשות העור - אלה הם "גנים משקמים", אשר זהים גם בעור צעיר וגם בעור בוגר. שיתוף פעולה זה אפשר לפתח טכניקות מודרניות של חקר העור בהיבט של אופן המנגנון של העור ולא רק באשר לתפקודו.

מידי יום השפעות סביבתיות כגון: מתח, עישון, זיהום אוויר, הבדלי אקלים ועוד משפיעים על עור הפנים באופן נראה לעין, אך הודות ל"גנים המשקמים", העור מתאושש מהר ונשאר צעיר. עם הגיל, "הגנים המשקמים" הופכים פחות יעילים ומגיבים פי 5 יותר לאט. לכן, התאוששות העור נעשית איטית יותר והוא אינו מתחדש ביעילות. ניתן לראות השפעות אלה על עור הפנים: תווי הפנים משתנים, הקמטים מתחילים לבלוט ומראה הפנים הופך פחות קורן.

YOUTH CODE, סדרת הטיפוח החדשה של לוריאל פריז, מבוססת על טכנולוגיה פורצת דרך המשלבת 2 מרכיבים עוצמתיים לתוצאות אפקטיביות:
טכנולוגיית PRO-GENTM (פרו-גן) - מרכיב פעיל, שפותח במעבדות לוריאל, המעודד את ביטוי הגנים המשתתפים בתהליך התחדשות העור. במחקר זה פיתחו את מולקולת ה- Biolysat (ביוליסט), שתפקידה לסייע בהגברת הייצור של ה"גנים המשקמים", אשר מעורבים בהתחדשות התאים (ככל שמתבגרים, הגנים מתבטאים לאט יותר). בדיקות קליניות מוכיחות שמולקולת הביוליסט מביאה לשיפור ביכולת העור להתגונן מפני אגרסיות וכמו כן, משפרת את הלכידות התאית של שכבת העור העליונה.
ADENISINE (אדנוזין) - מרכיב פעיל הנמצא באופן טבעי בגוף ומייעל את תפקוד התא להאטת תהליך הזדקנות העור. האדנוזין פועל בתוך התא לנטרול מרכיבים הגורמים להתכווצות העור.
הודות לשילוב של 2 רכיבים עוצמתיים אלה, יכולת ההתחדשות והריפוי של העור מואצת.

הסדרה כוללת בתוכה 3 מוצרים:

קרם יום לטיפול בקמטים:
קרם לחות המעניק לעור הפנים רעננות מיידית. מכיל מרכיבים המחזירים לעור את הברק והחיוניות הדרושים לו. הקרם הינו בעל מרקם ייחודי המשלב תחושת רעננות והזנה, תוך שהוא מותיר על העור שכבה קלילה, דקיקה ועדינה.
לשימוש מידי בוקר/ערב על עור פנים נקי מאיפור (מהווה בסיס אידיאלי לאיפור).
התוצאה המיידית: העור נראה חלק יותר ומלא לחות. תווי הפנים נראים נינוחים יותר וגוון העור זוהר יותר. כעבור חודש - הקמטים נראים פחות לעין.

Youth Code קרם יום

תכולה: 50 מ"ל.
מחיר לצרכן: 220 ₪ (במהלך חודש מאי 2010 – 130 ₪).

תמצית לטיפול אינטנסיבי:
קרם עשיר ומרוכז נגד קמטים ולטיפול אינטנסיבי במראה עור עייף ועמום. מעניק לעור אפקט החלקה+מתיחה. התמצית בעלת פורמולה המבוססת על שעוות דבורים וחמאת שיאה הנמסות במגע עם העור. המרקם הינו עדין, מאיר את העור הודות לסיבי פודרה בעלי אפקט "soft focus" למראה מאט והוא נספג היטב בעור.
התמצית מומלצת לשימוש בשני אופנים: הראשון - שימוש קלאסי (בשילוב עם קרם היום ו/או קרם הלילה); והשני, כטיפול תקופתי מיוחד - כטיפול ממוקד (Sock Treatment) למשך שבועיים בתקופות לחץ, עונות מעבר.
התוצאה המיידית: עור הפנים מועשר בלחות ומלא ברק, תוך שבוע הקמטים מטשטשים, כעבור חודש קווי הפנים נראים נינוחים יותר.

Youth Code תמצית אינטנסיבית

תכולה: 30 מ"ל.
מחיר לצרכן: 220 ₪ (במהלך חודש מאי 2010 - 130 ₪).

קרם עיניים:
מיועד לטיפול בקמטים, כהויות ונפיחות באזור העיניים. הקרם בעל מרקם עשיר על בסיס שעווה ושמנים, הנמס לתוך העור ומותיר אותו רך וזוהר.
אופן השימוש: למרוח סביב העיניים מידי בוקר וערב, תוך דגש על אזור זוויות העיניים ועל הכהויות והנפיחות מתחת לעיניים.
תוצאה לאחר זמן קצר: העור סביב העין רווי לחות ונראה חלק יותר והופך נינוח וזוהר יותר. לאחר חודש ניתן להבחין בשיפור בקמטי ההבעה בזווית העין ובשיפור בכהויות ובנפיחויות.

Youth Code קרם עיניים

תכולה: 15 מ"ל.
מחיר לצרכן: 220 ₪ (במהלך חודש מאי 2010 - 130 ₪).

את מוצרי סדרת YOUTH CODE ניתן להשיג ברשתות הפארם, המשביר החדש לצרכן, רשתות המזון ובפרפומריות נבחרות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails