יום חמישי, 15 באפריל 2010

קליניק משיקה מייקאפ חדש לטיפול בבעיות אקנה

אקנה הינה אחת מבעיות העור הנפוצות ביותר, אשר לא תמיד חולפת עם תום גיל ההתבגרות. העור סופג לחץ יומיומי, מזיקים סביבתיים ושינויים הורמונאליים, הגורמים לבעיות אקנה גם בעור בוגר יותר.

אימוץ שגרת טיפוח נכונה, לרבות שימוש במוצרי איפור מתאימים, הוא המפתח לטיפול בבעיה זו. הסובלים מבעיות אקנה זקוקים למייקאפ מתאים שיאזן את בעיות העור שלהם. יתר על כן, המייקאפ חייב להיות עדין מספיק כדי לא להחריף את מצבו של העור המגורה ולא להכביד עליו.

למרבה המזל, לקליניק יש כעת פתרון לבעיה. כחברה מובילה בתחום מתן פתרונות לבעיות עור, מביאה כעת "קליניק" את תחום הטיפול באקנה לתוך קטגוריית האיפור על-ידי השקתו של Acne Solutions Liquid Makeup – מייקאפ נוזלי חדש לפתרון בעיית האקנה, בגימור טבעי ויפה.

Clinique-Acne-Solutions-Liquid-Makeup

המייקאפ הינו בעל פורמולה רב-עוצמתית אך עדינה, המועשרת בתערובת רכיבים מאזנים המסייעים לצמצום הפרשת החלב מבלי לפגוע במאזן הלחות בעור:
- רמה פעילה של חומצה סליצילית המעודדת קילוף תאי עור מתים (פילינג), אשר נוטים להצטבר בעור אקנתי.
- תמציות אצות ים, התורמות לטיהור ואיזון העור וכן לויסות יצור החלב בתאים, על-מנת להפחית את הצטברות השומן בנקבוביות ושמירה על רמת לחות מאוזנת.
- חומצת Hydroxydecanoic – רכיב המסייע לשלוט על התפשטות האקנה על פני העור.
- קפאין המסייע למזער את גירוי העור, מפחית אדמומיות ומרגיע את העור.

המייקאפ מסתיר פגמים בעור, מטשטש אדמומיות ומצמצם נקבוביות. הוא בעל מרקם קליל, מספק תחושה קרירה ונעימה ומטפל באופן פעיל בפצעי האקנה. גם כאשר מצב העור משתפר – המשך שימוש במייקאפ מסייע להגן על העור מפני פצעים עתידיים.

המייקאפ עמיד למשך 8 שעות והוא מגיע בשמונה גוונים, החל מהבהיר ביותר ועד לכהה.

3 תגובות:

  1. הוא כבר הגיע לחנויות? כמה הוא עולה?

    השבמחק
  2. לארץ הוא טרם הגיע, אבל אני מאמינה שזה יקרה בקרוב מאוד.
    אני משערת שהמחיר שלו יהיה דומה למייקאפ "Even Better" - בסביבות ה-170 ש"ח.

    השבמחק
  3. היי את יודעת אם הוא כבר הגיע לארץ?

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails