יום ראשון, 25 באפריל 2010

חברת הקוסמטיקה של ד"ר דב קליין משיקה סדרת סרומים חדשה

חברת הקוסמטיקה של ד"ר דב קליין משיקה בימים אלה סדרת סרומים, המבוססים על חומצות אלפא ובטא הידרוקסיות, כאשר כל אחד מהם בעל פונקציה שונה לטיפול בעור הפנים:

serum1050

סרום צ'ינסיה (cinzia serum) - סרום עדין בעל מרקם קטיפתי, עשיר במרכיבים בעלי אפקט עומק ויעילות גבוהה ומוכחת לאורך זמן. הסרום פותח בטכנולוגיה מתקדמת המגבירה את יכולת חדירת המרכיבים הפעילים החיוניים לעור לשם הגברת ההגנה על העור מפני נזקים סביבתיים.
המרכיב הפעיל והדומיננטי בסרום הינו אסטר c (ויטמין c חדיר ויציב) ובנוסף מכיל הוא פיטואסטרוגנים, מלחחים טבעיים וויטמינים.
אגב, הסרום קרוי על שמה של רעייתו של ד"ר קליין, ד"ר צ'ינסיה קליין, והוא מתאים לשימוש לכל סוגי העור.
מחיר: 397 ₪.

סרום היאלורוני (Active Serum) - סרום ייחודי ועשיר במרכיבים פעילים, טבעיים וחדשניים המגבירים את רמת הלחות בעור, מפחית קמטים ותורם לחיזוק ההגנה הטבעית של העור. הסרום מועשר בתערובת ייחודית של שמנים צמחיים, הנספגים בשכבות העור ומעניקים לו ריכוז מרבי של הזנה ולחות. הוא מכיל חומצה היאלרונית בריכוז גבוה, ויטמינים, נוגדי חמצון, פולי סויה ותמצית אפונטיה מקקטוס נדיר הגדל במקסיקו.
לאחר שימוש קבוע בסרום העור יקבל מראה רענן, חלק ועשיר בלחות והזנה.
מתאים לכל סוגי העור ובמיוחד לעור יבש וחסר לחות.
מחיר: 397 ₪.

סרום הבהרה (whitening serum) - סרום טיפולי מרוכז להבהרת גוון העור. משפר ומעכב באופן משמעותי כתמי שמש וגיל. בנוסף מקנה הסרום מרקם חלק, בריא וקורן לעור.
הסרום מכיל תרכובות צמחים ייחודיות להבהרת העור, חומצה גליקולית, אנטיאוקסידנטים, ויטמינים E, B5 ו-C ואומגה 6 ו- 3.
מתאים לכל סוגי העור.
מחיר: 438 ₪.

סרום מיצוק ומתיחה (Firming serum) - סרום מרוכז ויעיל, המסייע בבנייה מחודשת של התאים תוך הגברת המוצקות, הגמישות והלחות בעור. הסרום מחזק ותומך ברקמת העור, גורם למתיחה מיידית ומעניק תוצאות ארוכות טווח.
הסרום מכיל מרכיבים פעילים ייחודיים בהם: פפטידים (חומצות אמינו) המזרזים תהליכי בניה מחודשת של קולוגן, אלסטין וחומצה היארלונית, אנזימים צמחיים להגברת החדירות, ויטמין B5; פרוטאין חיטה ותמצית ענבים.
הסרום מתאים לשימוש לעור מתבגר.
מחיר: 438 ₪.

יש לציין, כי תכשירי ד"ר קליין פותחו בשיתוף עם האקדמיה למדעי היופי באיטליה. כל התכשירים נבנו בהקפדה יתרה על המרכיבים הפעילים שנלקחו מהאגף הקליני ומאושרים לשימוש על ידי משרד הבריאות.
את מוצרי ד"ר קליין ניתן להשיג אצל הקוסמטיקאיות המורשות ובמרכז לקוסמטיקה רפואית של ד"ר דב קליין, ברח' יוניצמן 21 (בית מנדרין), תל אביב. טלפון: 03-6442104, 03-6442104, פקס: 03-6441986.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails