יום רביעי, 7 באפריל 2010

"נאוטיקה" משיקה את קולקציית אביב -קיץ 2010 לנשים תחת מעטה קלאסי ואופנתי בו זמנית

קולקציית הנשים של רשת האופנה הבינלאומית "נאוטיקה" לאביב-קיץ 2010, מאופיינת במראה נינוח וקלאסי אך יחד עם זאת גם במראה אופנתי וטרנדי המקפיד על המגמות האופנתיות הבינלאומיות. הקולקציה מתאפיינת בפריטים ייחודיים המתאימים לכל אירוע ובטאצ'ים אופנתיים, שהופכים את הפריט למיוחד ועשיר השובר את המראה הקלאסי.

בין פריטי הבייסיק ניתן למצוא שמלות, גופיות, טוניקות, חולצות מכופתרות, מכנסיים עם גזרה קלאסית, ג'ינסים, ווסטים ומכנסיים קצרים. בנוסף לכל אלה, ניתן למצוא טאצ'ים אופנתיים המשדרגים את המראה הקלאסי: גזרות נשיות ומחמיאות, תפרים מעניינים, גימורים אופנתיים, חגורות ועוד.

1

בין המראות שיאפיינו את הקולקציה בקיץ הקרוב:

מראה ה- REGATTA
מראה זה מכוון לחלק הראשון של האביב, הוא מאופיין בקשת רחבה של צבעוניות: ירוק, כתום, אקווה, אדום, תכלת ועוד. במראה זה ניתן לראות שכבות, טישרטים וכמובן פריטים קלאסיים כגון דנים לבנים, ומכנסי סקיני שטופים בצבעים מלאי חיים - לבוש אביבי, קליל ושיקי כאחד.

מראה ה- BLOCK NAUTICAL
המראה בהשראת הנאוטיקה והמים, מאופיין בצבעוניות עזה של ירוק, טורקיז וכחול נייבי המשלבים גרפיקות של עוגנים, יאכטות, חבלים, מפרשים וסירות - קולקציה ייחודית ובלעדית למותג. הקולקציה משלבת ז'קטים העשויים מבדים ותפרים נקיים במיוחד עבור הלילות הקרירים באביב. הבדים במראה זה הם איכותיים, 100% כותנה, פשתן ושילוב של ספנדקס וכותנה יחד.

מראה ה- NAVAL ARCHITECT
מראה זה מאופיין בלוק המתוחכם והקלאסי. צבעוניות של כחולים קלאסיים ולבנים עם נגיעות כתומות וצבעוניות. הפריטים בקולקציה זו שומרים על קלאסיות לצד אופנתיות, בדים מפוספסים, פשתן. בין פריטי המראה: חולצות פולו, מכנסי מלחים, מכנסי שורט מפשתן ו-100% כותנה.

מראה ה- MODERN MARINER
מראה זה הוא כמחווה למסורת נאוטיקה המדגישה את האיכותיות, הקלאסיות, הים והמים. הלוק מאופיין בבדי פשתן וכותנה ובצבעוניות של לבן, כחול, נייבי, אקווה, טורקיזים וירוקים. בין הפריטים: שמלות, טוניקות, לבוש לים, הדפסים פרחוניים עם נגיעות של ורוד וטורקיז, דנים בסגנון וינטאז' ועוד.

מראה ה- BREAK WATER
מראה זה מאפיין את סוף הקיץ ומה שמייחד אותו זה המוטיבים של אורכים כפולים, גזרות קלאסיות, חולצות ארוגות ושמלות עם אלמנטים נשיים בשילוב כותנה, ניילון וספנדקס. כמו כן ניתן למצוא גם חולצות מעטפת, סריגים עם צמר וכותנה ועוד.

2

האישה של נאוטיקה היא בחורה בגילאי ה 25+ בעלת סגנון חיים אקטיבי המשלבת עבודה במשרד, פגישות עסקיות, אירועים חברתיים ובילויים. הסגנון הקלאסי בשילוב עם עיצוב צעיר ואופנתי ייתן את המראה המושלם לסגנון החיים שלה.

מחירי הפריטים:
חולצות פולו: 250-300 ₪
חולצות מכופתרות: 350-380 ₪
מכנסיים: 380-400 ₪
שמלות: 380-600 ₪
טי-שרט: 150-180 ₪
מכנסי ברמודה: 280-300 ₪
גופיות: 170-350 ₪

להשיג ברשת חנויות נאוטיקה: קניון רמת אביב ת"א, קניון ארנה- הרצליה, קניון שבעת הכוכבים- הרצליה, אלרוב שדרות ממילא – ירושלים, רויאל גרדן – אילת, קניון מול הים – אילת, קניון עזריאלי – מודיעין, קניון סי מול- אשדוד, קניון הגבעה – גבעת שמואל, מתחם G בכפר סבא ובמתחם BIG בנצרת.
בנוסף, ניתן להשיג את המותג בכל רשת חנויות אמפוריום, רשת סקאל ספורט וחנויות מובחרות ברחבי הארץ.

2 תגובות:

  1. חולצות פולו במראה ה- NAVAL ARCHITECT ישדרגו לך הקיץ את המראה

    השבמחק
  2. מראה יפה של חולצות פולו כחולות

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails