יום שני, 22 בפברואר 2010

ניחוח חדש מבית KENZO

בית KENZO משיק ניחוח חדש ומקורי: FLOWERBYKENZO La Cologne - ניחוח המעניק הנאה אינטימית מרשימה...

ההשראה לניחוח המקורי, עולה מניחוחות האביב של שעות אחר הצהריים - ניחוחות קלילים ורעננים, צבעוניים ונקיים, המשולבים עם פירות הדר. הניחוחות האותנטיים הללו, ממשיכים איתנו לשעות הערב הרומנטיות והאינטימיות, המתובלות במתקתקות החושנית של הורדים.

זהו ניחוח של ניגודים שניתן להישאר איתו למשך כל היום, החל משעות הצהריים המלבלבות ועד שעות הערב המפתות - ניחוח המורכב משלושה אקורדים: מעורר, פרחוני וחושני:

תו עליון – התו המעורר
ברגמוט (Bergamot): בשעות אחר הצהריים, לאחר סיאסטה על מרפסת עטורת צל עצים, האווירה שלווה וקשובה לרחשי היום יום. מתעורר לו צורך בלתי נישלט לנגוס בפרי המשאיר טעם אדיר בפה... תשוקה לרעננות של ריח הברגמוט, כמיהה ללגימה של תה קר, עם נגיעה קלה של חריפות הפלפל.
עלים של תפוז מר (Bitter orange leaves): העלים של עץ התפוז מריר, מפזרים ניחוח ירוק באוויר עם רעננות מרירה וקלה, משולבים עם עלים יבשים המעניקים ניחוח עוצמתי, ירוק, בוהק ומאושר.
פריחת התפוז (Orange blossom): הלבלוב של פריחת התפוז מציצה החוצה ועוטפת אותנו בניחוח מענג של ריח דבש ויסמין, עם ענן של פרחים נעימים לחושים.

תו הלב - התו הפרחוני: ורדים, פריחת תפוז ונרולי – רומנטי.

תו הבסיס - התו החושני: וניל ומושק – מפתה.


FLOWERBYKENZO La Cologne מלבלב בתוך בקבוק מחזיר אור, המשקף את דימויו. זהו בקבוק בעל קווי מתאר עדינים ואטרקטיביים בצורת גליל, אסימטרי, המקושט בפרחי הפרג המהודרים של קנזו.
הקופסא מחבקת את קווי המתאר של הבקבוק. ביטוי פשוט של הטבע: פרחי פרג פורחים.

לרגל ההשקה FLOWERBYKENZO La Cologne מוצע במחיר מבצע של 249 ₪ ל- 90 מ"ל, לה קולון.
(במקום 514 ₪).

את הבושם FLOWERBYKENZO La Cologne ניתן להשיג ברשתות סופר פארם, ניו פארם, משביר לצרכן, H&O, מגה פארם, אפריל, בתי מרקחת ובפרפומריות הנבחרות ברחבי הארץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails