יום שלישי, 19 בינואר 2010

"ללין" נערכת לוולנטיין דיי ומשיקה מגוון מוצרים חדשים

ללין, רשת לטיפוח הגוף והנפש, משיקה מגוון רחב של מוצרים לקראת ה-"וולנטיין דיי". בין המוצרים החדשים: נר אהבה, ג'ל מסג', ג'ל ליקוק, קופסאות לב בצבע סגול בשני גדלים ומגוון מארזי אהבה מוכנים לנשים ולגברים:

Love Gel (ג'ל Inside-Out) - מוצר אהבה חדש לפינוק אינטימי, ג'ל אהבה ורוד לליקוק בטעם תות-וניל, מורכב מחומרים טבעיים נוגדי-גירוי, מיועד לגרות את כל החושים.
המחיר: 70 ₪ (לבקבוק 100 מ"ל).

Massage Gel - ג'ל מסאז' מפנק בתוספת תמצית קמומיל, אלוורה ותמצית קלנדולה, מעשיר את העור בלחות טבעית, משקם ומרגיע אותו ומעניק תחושה חושנית, מגע מלטף וניחוח סקסי של תות-חלב (Strawberry Milk) לאורך זמן.
המחיר: 70 ₪ (לאריזה של 100 מ"ל).

נר אהבה (Love Candle) - נר אהבה סגול בניחוח סקסי, המגיע בכוס זכוכית ומועשר בשמנים ארומטיים. הנר המעוצב ארוז עם חבק קשיח בצבעוניות של סגול בהיר בשילוב כסף. על כוס הזכוכית מודפסים אורנמנטים בצבע כסף בהשראת קופסאות החג של הרשת. על גבי החבק של הנר בדומה לקופסה החג מודפס המשפט: Always look on the bright side of love – laline. זמן הבעירה - 30 שעות.
המחיר: 53 ₪.

סבון עלי כותרת ורדים (Rose Petal Soap) - סבון בצורת עלי כותרת של ורדים, הנהפך לנוזלי במי אמבט חמימים. הסבון נמכר בקופסה מעוצבת עם סרט קטיפה בצבע תואם ומוצע בשני צבעים: סגול - בניחוח vanilla ולבן - בניחוח vanilla rose. חוויית אמבטיה שמימית עם סבון עלי כותרת ורדים, לניחוח יוקרתי ולהתרגעות מושלמת. הפכו את האמבטיה לזמן מיוחד של פינוק והנאה צרופה!
המחיר: 30 ₪ ל- 9 יח' בקופסה מעוצבת.

קופסאות לב מעוצבות בגוונים של סגול וכסף. את הקופסאות ניתן לרכוש ריקות במחיר 30 ₪ לקטנה ו- 33 ₪ לגדולה.
כמו כן, ניתן לקנות מארזי אהבה מוכנים מראש החל מ- 50 ₪.

גם הגברים לא מקופחים ב"ללין" – להם מוצעת ערכת אהבה מפנקת, הכוללת קרם קצף גילוח, קרם רגליים, מברשת רגל ומגבת ארוזים בקופסה יוקרתית.
מחיר הערכה: 130 ₪.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails