יום ראשון, 13 בדצמבר 2009

מאדינה מילאנו מציגה: Super Glam המראה שילווה אותך בערב הנוצץ של השנה

ערב הסילבסטר גם השנה נבטיח לעצמנו הבטחות לשנה החדשה. בחלקן נעמוד ובחלקן כבר ידענו שלא נעמוד ברגע שהבטחנו אותן... אבל הכי חשוב – להבטיח את מקומך כמסמר הערב במסיבת הסילבסטר.

לרושם ראשוני יש השפעה רבה ואם אנו רוצות ליצור רושם חיובי, שישאיר את חותמו על הסביבה בערב הנוצץ של השנה, מומלץ לבחור במראה נשי וחושני. חברת האיפור האיטלקית "מאדינה מילאנו" מציגה לסילבסטר הקרוב מראה נשי, מראה חזק ועוצמתי. מראה המשדר הרבה גלאם שמתאים לערב הסילבסטר.


מראה הפנים הוא מאוד פרש בגימור מבריק משולב. כאשר על כריות הלחיים משוח שימר מטאל, על הלחיים משוך סומק קרם (סומק ציק' טו ציק') בגוון ורוד פוקסיה, המשלב עימו בקשת מהגבה לכיוון הלחי מריחה של סומק קרם בגוון כתמתם המתמזג באופן מושלם עם הסומק הורוד.

העיניים מאופרות כך שבחלק הפנימי יש נגיעות של הסומק קרם בגוון הורוד. בעצם הגבה נעשה שימוש בצללית מטאלית מבריקה בגוון לבן, כאשר על העין מרוח איילנר עבה שחור עם זווית חיצונית. במראה ישנה הדבקה של ריסים מלאכותיים מוגזמים עם קריסטלים בקצוות שלהם. הגבות משורטטות בצורה מדויקת ומסורקות באמצעות מסקרה ג'ל.

השפתיים צבועות בשפתון כרום בגימור מטאל עם פיגמנט כתמתם עדין, המתמזג באופן מושלם עם הצבעוניות של הפנים. בנוסף, הודבקו אבנים ופייטים בצורה רכה בצד אחד של הלחי, זאת תוך כדי שילוב של אבנים גדולות וקטנות יחדיו.

ניתן להשיג, בחנויות "מאדינה מילאנו" ברחבי הארץ, ואתר האינטרנט: http://www.madina.co.il/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails