יום ראשון, 20 בדצמבר 2009

Nina הבושם מבית NINA RICCI במהדורה מוגבלת נוצצת במיוחד

שנה אחר שנה, מפתחים בנינה ריצ'י ביצירתיות רבה, מהדורות מוגבלות של הבושם המקורי Nina לנשים בכל רחבי העולם. בימים אלו מושק "נינה" כתפוח ורוד מטאלי, מעוטר באבני סברובסקי במהדורה מוגבלת ויוקרתית, אשר נועדה לחגוג את חורף 2009. בדיוק התכשיט לו חיכית!


זוהרו של השלג, ונצנוץ הכוכבים היוו את מקור ההשראה לבקבוק החדש. Nina הבושם לאספנים, ייחודי כמו החורף - תקופה בה כל המשאלות מתקיימות. עם מהדורת-יוקרה זו, NINA מעניקה מתנה לעונה של השנה, בה החלומות מתגשמים. תקופה בה קרני השמש מאבדות מזוהרן, וימי הקור הראשונים מתרחשים: כאן נפתחת תקופה של הפתעות ומתנות. זמן להתפנק עם Nina.

יופיין של הפנינים היווה את ההשראה למהדורה מוגבלת זו של Nina. אבנים טובות אלו היוו, מאז ומתמיד, חלק מעולמן הפרטי של הנשים. כמו קסם, סמל יוצא מן הכלל זה של שלמות וחושניות נושא את התמצית הטובה ביותר כדי לעורר את כל החושים.

מהדורת היוקרה של Nina מתפארת בורוד ססגוני של אם הפנינה
ובזוהר המנצנץ של קריסטלי סברובסקי

הניחוח, שנרקח ע"י הבשמים אוליבר קרספ וז'אק קבלייר ממעבדות "פירמניש", הינו תמצית עשירה ורעננה בניחוח פירותי-פרחוני - גן-עדן קסום של פירות וצבעים: תוויו העליוניים - לימון קלברז ולימון קפריניה (קוקטייל לימון מברזיל); ליבו - תפוח מצופה סוכר טופי אדום מלווה בתווים פרחוניים של אדמונית, פרחי לילה לבנים ורמז של פרלין ווניל; בסיסו - עץ תפוח, עץ ארז ומוסק.

המחיר: 425 ₪ לתכולה של 80 מ"ל א.ד.ט.
להשיג בלעדית ברשת "סופר פארם".

כדי להיכנס לאווירה המתאימה, להלן סרטון הפרסומת המקסים של הבושם "נינה" הקלאסי:


ועוד סרטון מעניין מאוד על הדרך בו צולמה הפרסומת:


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails