יום שני, 21 בדצמבר 2009

פרדה משיקים בישראל את L’Eau Ambrée - ניחוח חדש לנשים

"מדיטציה מעודנת ומאוזנת נוגעת ביופי ותשוקה", כך מגדירים ב"פרדה" את הבושם החדש שלהם לנשים - L’Eau Ambrée ("ל'או אמברי", בתרגום חופשי: "מי אמבר"). הבושם הינו ניחוח בעל נוכחות מרגיעה ומעצימה, אך לעולם לא תובענית. זהו ניחוח מרשים בדיסקרטיות שלו, המאזן בין ההשפעות הקלאסיות של בשמי Prada לבין הטון המודרני של הבישום העכשווי.


L’Eau Ambrée הינו התוספת החדשה לקו הקלאסי של Prada, המשלב גישה מורכבת ומאוזנת לרעננות תווי ההדרים המלווים על-ידי שושנת מאי ואמבר.

התווים המהווים את האקורדים ב L’Eau Ambrée הינם נטויים ובלתי מובנים מאליהם, ובמקרים מסוימים הם נמצאים ברמה החבויה. מה שאמור להיות לא תואם וצורם, ניחן בעידון יוצא מגדר הרגיל, ליצירת ניגוד חושני בין תווי הלב ההרמוניים של L’Eau Ambrée לבין נשגבות התווים העליונים:
התו העליון של הדרים מאיטליה – אתרוג ומנדרינה הינו מרענן אך עם זאת עשיר, והוא מעניק חן ואיזון בלתי צפויים לניחוח. בלב הניחוח נמצאת שושנת מאי, המלטפת בקלילות וחושניות, זוהי תמצית הנשיות. תווי הבסיס מלאי ההבעה, מבוססים על פטצ'ולי, וניל ושרפים, מפורשים באופן מסורתי כאקורד אמבר עתיק ומשכר, אך L’Eau Ambrée מתמקד במאפייניו העדינים והמעודנים, המעניקים רושם עכשווי.


כל הטוב הזה מוגש בבקבוק זכוכית כבד ומתז שובב מחוץ למרכז, התורמים לזיהוי ה- L’Eau Ambrée כחלק מהקולקציה הקלאסית. בסיס הבקבוק בשחור-דיו, זורח בחושניות כמו עשן מגוון, אפור עד שקוף, המזכיר את השימוש של Prada בעיצוב מדורג בקולקציות ה ready-to-wear והאקססוריז שלה. לוגו Prada מובלט בזהב.
הבקבוק ארוז באריזה לבנה נקייה בהשראת saffianino, המדגישה רעננות. לוגו Prada מופיע על גביה פעמיים - פעם אחת בשחור ופעם נוספת בזהב, מעין השתקפות של עצמו, הממוקמת באופן בלתי צפוי ופרובוקטיבי מעל לקצה, על תווית טקסטיל.


הפרסומת של L’Eau Ambrée לוכדת את המוזות של Prada מרססות בשובבות ובפתיינות את הניחוח אחת על השנייה.
תמונת הקמפיין של L’Eau Ambrée אשר צולמה על ידי הצלם המהולל סטיבן מייזל, הינה פרשנות מודרנית של תבליטי בס קדמוניים - אלמנטים המופיעים בקמפיין אביב/קיץ 2009 של Prada.
ארבע דוגמניות אלגנטיות דוחפות ומושכות עצמן לתוך תנועה בקמפיין, מופיעות כמו בטראנס של חוסר שליטה. מצב הרוח של פסלים מודרניים אלו, כמו זה של הניחוח, ניתן להבינו כדחף מטאפיסי למטרת התעלות מעל המהירות והלחצים של החיים המודרניים, למקום של התבוננות והשתקפות.



הבושם L’Eau Ambrée משווק בשני גדלים:
א.ד.פ. ספריי 80 מ"ל, במחיר של 530 ₪
א.ד.פ. ספריי 50 מ"ל, במחיר של 390 ₪.

להשיג בחנויות מובחרות, ברשתות השיווק המשביר, ניו פארם, אפריל וסופר פארם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails