יום שלישי, 8 בדצמבר 2009

יועצת יופי בלחיצת כפתור

חברת הקוסמטיקה CLINIQUE משיקה לראשונה בישראל אתר אינטרנט !!!

אתר האינטרנט החדש של קליניק בישראל, שעולה בימים אלה, יכלול מידע על כל מגוון מוצרי קליניק בתחום הטיפוח, האיפור והבישום, יציג השקות חדשות, מהדורות מוגבלות, לרבות טרנדים חדישים באיפור. באתר ינתנו פתרונות לסוגי עור בעייתים, תוך התאמה לסדרת הטיפוח המתאימה לכל בעיה, כמו: פתרונות לעור אדמומי, פתרונות לתופעות עור של גיל ההתבגרות, פתרונות לבעיות פיגמנטציה ועוד.


עוד באתר תהיה אפשרות ללקוחה לאתר את נקודת המכירה הקרובה לביתה וליצור קשר ישיר עם יועצת יופי מוסמכת ומקצועית של קליניק, וכן עדכונים לפעילויות מיוחדות של קליניק בנקודות המכירה.

אבי חן, מנכ"ל מותג CLINIQUE בישראל, אמר לרגל ההשקה:
"אנו גאים להציג לראשונה בישראל את אתר האינטרנט של חברת CLINIQUE העולמית, ולהצטרף ל- 30 האתרים של קליניק בעולם. CLINIQUE הינו מותג מוביל בעולם, ומציג ללקוחותיה מגוון עצום של פתרונות לצרכיו של כל עור ועור ולכל גיל, זהו המקום להתחיל את הטיפוח של כל אחת ואחת ולקבל את הייעוץ המקצועי ביותר.
"כחברה שהוקמה ונוסדה על ידי רופאי עור וכל מוצריה הם "נבחנו לאלרגיה", אנו רואים בצרכיו של העור וחשיבות אבחון עור מקצועית, כראשונים במעלה. אתר האינטרנט של CLINIQUE יעניק ללקוחותינו מידע מקצועי ביותר על כל מוצרי החברה, על אבחון עור, ויעמיק את השירות ללקוחותינו. לראשונה בישראל יהיה אתר בשפה העברית של מותג בינלאומי מוביל, שייתן את התשובות לדאגות העור מגיל ההתבגרות ועד גיל הזהב".

שימו לב, הנרשמים באתר יהיו הראשונים לקבל חדשות ועדכונים וכן לקבל הטבות מיוחדות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails