יום חמישי, 31 בדצמבר 2009

לוריאל פריז משיקה קרם יום משקם להזנה אינטנסיבית

החל מגיל 60 רמת הלחות בעור והחומרים המזינים בגוף יורדים. בנוסף, ספיגת הסידן בגוף מועטת. עבור חלק מהנשים, תופעה זו יכולה להשפיע על עור הפנים. כתוצאה מכך, העור רגיש יותר לסימני גיל: הוא הופך רפוי יותר, יבש יותר וקמטים נוספים מופיעים. חוסר סידן בעור מחליש את צפיפות התאים, העור מאבד מאיכותו, מתייבש והופך שברירי.

לוריאל פריז משיקה בישראל, בימים אלו, את אייג' רי-פרפקט אינטנס נוטרישן - קרם יום משקם להזנה אינטנסיבית של עור הפנים, עם פורמולה ייחודית המסייעת לשיקום העור ונגד רפיון על ידי שימוש במרכיב פרו-קלציום המסייע בחיזוק ההגנה הטבעית של עור הפנים. בנוסף, קרם היום פועל נגד קמטים הודות לרכיב מזון מלכות, רכיב נדיר המזין את העור במרכיבים חיוניים המסייעים בהתחדשות העור ומעשירים אותו בלחות אינטנסיבית.



כידוע, המרכיב העיקרי בקרם – הקלציום, הינו מינרל המצוי בגוף האדם בכמות של 1.5-2 אחוז ממשקל הגוף, בעיקר בעצמות ובשיניים. הקלציום ידוע בשל תפקידו החיוני לצמיחה וחוזק רקמת העצם ואף מסייע לשרירים להעברת אותות עצביים. בנוסף, הקלציום חיוני לשלמות השכבה הקרנית של העור וללכידותה ובכך מסייע לתפקוד התקין של מחסום העור על מנת להגביל את "בריחת" המים שבעור ואבדן הלחות לסביבה החיצונית. מגיל 60+ רמת הקלציום בגוף יורדת משום שספיגתו הופכת לפחות יעילה. סימנים של מחסור בקלציום נראים על עור: הוא הופך שברירי וחלש ומאבד מיכולתו לאגור מים ולחות. במקביל, הופך העור לפחות עמיד בפני מזיקים סביבתיים בגלל הפגיעה בתפקוד מחסום ההגנה של העור.

רכיב מזון מלכות מוכר בקהיליה המדעית בשל יתרונותיו הבריאים ותכונותיו הנעלות. זהו רכיב 100% טבעי, עשיר בחומרים הנספגים ביולוגית ומהווים מקור פנומנאלי לרכיבים החיוניים לתפקוד הגוף כגון: גלוסידים, חלבונים, חומצות אמינו חיוניות, כמויות גדולות של ויטמינים, מלחים ומינרלים.

בקרם היום החדש אייג' רי-פרפקט אינטנס נוטרישן משולבים פרו-קלציום, לחיזוק ההגנה הטבעית של עור הפנים, ומזון מלכות, המזין את העור במרכיבים חיוניים ומעשיר אותו בלחות אינטנסיבית. התוצאות: העור פחות יבש (90% שיפור) והעור הופך גמיש, נינוח ומוזן באופן אינטנסיבי בלחות להפחתת מראה הקמטוטים.

הפורמולה הינה במרקם שעווה עשיר המזין את העור, הודות לריכוז של 36% שמנים מעץ התמר, דבש דבורים וחמאת שיאה. התחושה הינה משיית, הקרם נמס אל תוך העור ומותיר אותו עדין ורך למגע. המוצר מומלץ לשימוש מידי בוקר ומשמש בסיס אידיאלי לאיפור.


את קמפיין הפרסום לסדרת מוצרי אייג' רי-פרפקט של לוריאל פריז מובילה ג'יין פונדה בת ה-71 – שחקנית זוכת 2 פרסי "אוסקר" ובפרס "אמי", סופרת, מפיקת סרטים ואישה שופעת כריזמה, דינאמיות ואלגנטיות.

בסדרת אייג' רי-פרפקט ניתן למצוא מספר מוצרים:
קרם יום לעור בוגר יבש – מחיר: 220 ₪ (תכולה: 50 מ"ל).
קרם יום לעור בוגר מאוד – מחיר: 220 ₪ (תכולה: 50 מ"ל).
קרם לילה – מחיר: 220 ₪ (תכולה: 50 מ"ל).
טיפול נגד כתמים – מחיר: 220 ₪ (תכולה: 50 מ"ל).
סרום אינטנסיבי אייג' פרפקט – מחיר: 215 ₪ (תכולה: 30 מ"ל).
קרם עיניים ושפתיים – מחיר: 200 ₪ (תכולה: 15 מ"ל).


שימו לב, במהלך ינואר 2010, יימכר קרם יום אייג' רי-פרפקט אינטנס יימכר ב-110 ₪ במקום 220 ₪!

את מוצרי הטיפוח של לוריאל פריז ניתן להשיג ברשתות הפארם, המזון, ובפרפומריות פרטיות ברחבי הארץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails