יום שישי, 27 בנובמבר 2009

בובי בראון - קולקציית CABANA CORALS


יחד עם קולקציית האביב ל-2010, תשיק בובי בראון קולקציה אביבית נוספת בשם CABANA CORALS - קולקציית המוקדשת כולה ללחיים ולשפתיים:

אם אתן מאלו שאוהבות את גווני הקורל, אבל מהססות להשתמש בהם מחשש להראות חיוורות מידי, לבובי בראון יש את התשובה עבורכן: "האביב הקרוב מביא לנו מבחר גדול של גוונים קורליים לשפתיים וללחיים. קולקציית 'קורל קבנה' מציעה גוונים קורליים בכל הוריאציות – החל מורוד טבעי ועד לגוון בהיר עז – כך שכל אשה תוכל למצוא בה את הגוון המתאים עבורה" (בובי בראון).

מה בקולקציה:

Metallic Lip Color – שפתונים בשילוב מיוחד של חלקיקים מבריקים ופנינתיים, עם כיסוי בינוני וברק רב-מימדי (3 גוונים).

Lip Color – השפתונים הקלאסיים של בובי בראון בגוונים עזים עם כיסוי מלא ומרקם מאט (2 גוונים).



Shimmer Lip Gloss – ליפגלוסים מבריקים לשימוש בפני עצמם או מעל שפתון, מועשרים בתמציות אלו-ורה, ויטמין C ו-E להגנה ושמני אבוקדו וחוחובה לשמירה על לחות השפתיים (3 גוונים).


Pot Rouge – מוצר 2 ב-1 לשימוש על השפתיים או הלחיים.


Shimmer Brick - מוצר הדגל של בובי בראון, עליו כמובן אין מה להרחיב יותר מידי (2 גוונים).


הקולקציה תעלה על המדפים בחו"ל, החל מפברואר 2010.

2 תגובות:

  1. 1. קודם כל אני מאוד אוהבת את הבלוג שלך ויש לי אותו בפייב'..
    2. ודבר שני רציתי לשאול אותך מה חובה שיהיה לי,ועם תוכלי להמליץ לי על מברשות ומוצרי איפור של M.A.C
    בגלל שאני עכשיו מחליפה את כל המוצרי איפור למוצרים של M.A.C אז עם תוכלי לעזור לי במה צריך בשמות של המוצרים ובמחירים.
    3.עם את יודעת במקרה איפה אני יכולה למצוא לק אפור?
    תודה רבה מראש :)

    השבמחק
  2. היי אנונימית,

    תודה רבה - זה מחמיא לי מאוד!
    אני אשמח לענות לשאלותיך הרבות, אם תפני אלי למייל הפרטי - livnatsd@gmail.com

    סופ"ש מקסים,
    לבנת

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails