יום ראשון, 22 בנובמבר 2009

עבודה (מוצלחת) בעיניים

או במילים אחרות: המדריך השלם לשימוש בריסים מלאכותיים – למראה מלא נוכחות וברק...


ריסים מלאכותיים כבר מזמן אינם מותרות לכוכבות קולנוע בלבד, והפכו לחלק מהמלתחה שלנו – כאשר לפני יציאה לאירועים מיוחדים אנחנו יכולות לצעף את המראה עם ריסים ארוכים ועדינים, להוסיף נוכחות לעיניים, ולהרגיש לערב אחד כמו כוכבות אמיתיות.

המאפר יוסי ביטון, בעלי Yossi Bitton - בית הספר לאיפור מקצועי, מספר לנו שהדבקה של ריסים מלאכותיות הינה אמנות מדוקדקת שיש לדעת את יסודותיה לקבלת מראה טבעי ומלא נוכחות. "דבר ראשון, חשוב לדעת שיש 3 סוגים של ריסים מלאכותיים: הראשון - ריס בודד דק, המגיע במספר אורכים, ומראהו כריס בודד. ריס זה מורכב ממספר שערות הצמודות זו לזו; השני - נקרא ריס בודד מניפה. ריס זה מורכב ממספר שערות המחוברות בנקודה אחת ונפתחות בצורת מניפה; והאחרון - הוא ריס שלם, שאליו מודבקות למעשה שורת שערות בשלמות לאורך שורש הריס. כדי לקבל את המראה המושלם, צריך לדעת להתאים בין סוגי הריסים למראה המבוקש, כאשר כל סוג ריס מקנה עובי ונוכחות שונה".

מראה איפור בשילוב ריסים מלאכותיים (איפור: יוסי ביטון)

יוסי ביטון מציע להתאים את סוג הריסים המלאכותיים, בהתאם למבנה הריסים של המשתמשת:

- לריסים דלילים וקצרים מתאים סוג ריס בודד מניפה כדי שימלא את המרווחים. לשם כך, נניח את המסקרה ורק לאחר מכן נדביק את הריסים במרווחים שווים.

- לריסים צפופים וקצרים מתאים להשתמש בריס בודד דק המעניק חידוד ואורך למבנה העין. לשם כך, נניח מעל קו הריסים את הריס – וניצור המשכיות לריס הטבעי. לאחר שהדבק התייבש נניח מסקרה, אשר תאחד את הריס הבודד עם הריס הטבעי.

- לריסים דלילים וארוכים מומלץ לבחור בריס בודד (באותו האורך של הריס הטבעי), למשוך את הריסים הטבעיים במסקרה ורק לאחר מכן להדביק את הריסים הבודדים במרווחים שווים.

- לבעלות ריסים דלילים ודקים המעוניינות במראה דרמתי, מומלץ למשוך את הריסים הטבעיים תחילה במסקרה ורק לאחר מכן להניח ריס שלם בצמוד לשורש הריס.

דבק הריסים מגיע בדרך כלל כנוזל, ולכן מומלץ להניח מעט מהנוזל על גב כף היד, להמתין מספר שניות עד שהדבק הופך צמיגי ורק לאחר מכן לטבול את קצה הריס ולהניחו במקום על ידי עיצוב זווית הריס. הקפידו לחכות להתקשות הדבק, על מנת שתקבלו תוצאות עיצוב טובות לפרק זמן ארוך – דבק נוזלי לא יאפשר לכן עיצוב מוקפד של זווית הריס.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails