יום שלישי, 24 בנובמבר 2009

להריח כמו כוכב רוק נ' רול

הכינו את התופים והגיטרות!
ג'ון ורווטוס (John Varvatos), מעצב העל האמריקאי, שהפך לאימפריה גם בעולם הבישום, משיק בושם חדש במהדורה מוגבלת, שכולו מחווה לעולם הרוק. הבושם - John Varvatos Rock Volume One, מהווה את הסנונית הראשונה בסדרת בישום גברית במהדורות מוגבלות, אשר נוצרו בהשראת עולם המוזיקה.


כמו בכל אחד מהניחוחות שלו, ג'ון ורווטוס היה מעורב אישית בכל צעד בפיתוח הניחוח Rock Volume One. מושפע מרוח היצירה והאמנות ומהסגנון של כמה מהמוזיקאים הגדולים, הקרדיט ליצירה של Rock Volume One ניתן לאובססיה המתמשכת של וורווטוס לרוק'נ'רול, אשר בצעירותו היווה את הזרז והטריגר למעורבותו והתעניינותו בעולם האופנה.

"כמו שיר גדול, ניחוח נכון יכול לגרות ולהעלות זיכרון ישן", אומר וורווטוס ומוסיף: " Rock Volume One מנגן על הרגשות כמו מלודיה קלאסית, אשר רק משתבחת עם הזמן".
עם מוזיקה כנושא מאחד של המותג, הבושם החדש הוא רק אחת מהדרכים בהן ורווטוס בוחר להעניק מחווה אמיתית לאהבה הגדולה שלו.

מודעות הפרסום לקולקציית האופנה שלו זכורות בזכות כוכבי רוק שייצגו את המותג, כדוגמת איגי פופ, אליס קופר ועוד. אותן דמויות דומיננטיות, בעלות אישיות צבעונית, היוו השראה ליצירת הבגדים של ורווטוס, ממש כמו אותה רוח אינדיבידואלית וייחודית שהשפיעה עליו ביצירת הניחוח של Rock Volume One.

האריזה של הבושם והבקבוק משדרים "וייבים" רוקיסטיים ומחוספסים, ואף כוללים סדרה של אייקונים המוטבעים על מעטה המתכת העוטף את בקבוק הזכוכית. ארבעת הסמלים שעל הבקבוק נותנים רמיזה עדינה לסמלים של בתי מלוכה, ומהווים התייחסות קולעת לעולמם של הרוקרים, ע"י היכולת ללכוד באופן מדוייק את הניואנסים הקטנים של עולם הרוק - מאבזם החגורה ועד לכלי הנגינה שבחדר ההקלטות.


ליצירת הניחוח של Rock Volume One, ג'ון וורווטוס שב ומשתף פעולה עם הבשם המוכשר רודריגו פלור-רו, אשר יצר גם את הבשמים הקודמים בקולקציית בשמי הגברים של המעצב.
כפרשנות מפתיעה וחדה לניחוח הקלאסי של ג'ון ורוואטוס, המהדורה המוגבלת הזו היא תערובת ייחודית ומורכבת של ורד (כן,כן) ופולי קפה, היוצרים מפלס חדש של חושניות ותחושה רוקנ'רולית.

Rock Volume One מביא את התשוקה של וורווטוס למוסיקה אל המציאות היומיומית, באמצעות ניחוח חדש, אשר מזכיר את הניחוח המקורי- הקלאסי של ורווטוס לגבר, אך יש בו את האפיל המחוספס, הרוקיסטי המובהק.

המחיר: 582 ₪, לתכולה של 125 מ"ל.

להשיג ברשתות: אפריל, ניו פארם, המשביר החדש לצרכן ובפרפומריות המובחרות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails