יום שני, 2 בנובמבר 2009

הו ג'ואנה!

ג'ואנה ואני :)

OFRA Cosmetics – יצרנית האיפור המקצועי מארצות הברית, משיקה לראשונה בישראל, קולקציית איפור אותנטית, מאירועי הפסגה ההוליוודיים הזוהרים (מה שמכונה "אירועי השטיח האדום").
לרגל המאורע, שיגרה OFRA לישראל את אמנית האיפור המבוקשת, ג'ואנה שליפ - מאפרת הכוכבות הגדולות בעולם, מי שאחראית בין השאר על מראה שערים מפורסמים במגזינים המובילים בעולם (כמו "ווג", "גלאמור", "אין סטייל" ועוד) – וללא ספק, כוכבת בזכות עצמה!

במפגש מיוחד לעיתונאים וסלבריטאים שהתקיים הבוקר, חלקה שליפ היפיפייה אבק כוכבים עם קהל הנוכחים, בדמות חוויות "מאחורי הקלעים" של השטיח האדום.

כמויות הזוהר והיופי הניבטים ממאות מיליוני מסכי טלוויזיה ברחבי העולם באירועי פסגה זוהרים כמו האוסקר, גלובוס הזהב והאמי ההוליוודיים, נראים כמתנת טבע. אך מי שמעורה בחיים של "מאחורי הקלעים" בתעשיית הזוהר, יודע כי מאות נשים יפהפיות בעלות עור מושלם, עם תווי פנים מעוצבים, זוהרות באופן יוצא דופן, וכל זאת לאורך שעות רבות, הן למעשה דוגמה חיה לעוצמה, לחדשנות, לכשרון ולטכנולוגיה של תעשיית האיפור.

תוצאות היופי והזוהר באירועים אלה, שהם החשובים ביותר והמשמעותיים ביותר עבור סקטור הפועל בתחום ה-Show Business - הם תוצר של עבודה מאומצת, שילוב כוחות של אנשי פיתוח וטכנולוגיה, אומני איפור וכמובן, יופי טבעי של הכוכבים והכוכבות.

שליפ מספרת, כי הכוכבות הצועדות על השטיח האדום, מבקשות להקנות להן מראה טבעי, אך יחד עם זאת זוהר, בעל נוכחות ואפקט "וואו". בנוסף, לאור העובדה שטקסים כמו "האוסקר" או ה"אמי" נמשכים במשך שעות ארוכות, האיפור חייב להיות בעל יכולת עמידות ושרידות רבה, מבלי לפגוע בנוחות ובאפקט הזוהר. כמובן, שהמראה הכולל חייב להיות מפתיע, בולט ומבטא גישה חדשנית ועדכנית. אבל מעל הכל – שיהלום את אילוצי המצלמות, הפלאשים, זוויות הצילום וקלוז-אפים "מסוכנים" החושפים את אחרון הפגמים.

כדי לספק ללקוחותיה את כל הפרמטרים שפורטו לעיל, אומרת שליפ, כי היא חייבת להשתמש במוצרים איכותיים ביותר. את אלו היא מצאה בחברת OFRA, המתמחה מזה 30 שנה בפיתוח ובייצור תכשירים ייעודיים בעלי יכולת אמיתית לחולל שינוי.

כאמור, בימים אלה משיקה OFRA בישראל את סדרת האיפור החדשה של המותג – Red Carpet, המהווה קולקציית איפור ייעודית לאירועים הזוהרים ביותר. את המוצרים בקולקציה הציגה היום ג'ואנה על פניה היפות של אליאנה תורג'מן (מ"המרוץ למליון"), תוך שהיא חולקת טיפים להשגת המראה הזוהר המושלם.

ג'ואנה ואליאנה

אגב, מוצרי איפור מהקולקציה נראו על פניהן של כוכבות ידועות בטקס האמי האחרון וביניהן אווה לנגוריה, כריסטינה אפלגייט ואחרות. אחד מהמוצרים הללו הינו ג'ל זוהר, המעניק בוהק דרמטי לגוף ואשר עמיד גם בפני לחות וזיעה. ג'ואנה מציינת בחיוך, כי יש האומרים שהוא היה הכוכב האמיתי בטקס האמי...

במשך שהותה בארץ, תפגוש ג'ואנה שליפ מאות מאפרים ומאפרות שיגיעו לכנס מיוחד שמארגנת חברת OFRA בשיתוף עם פורטל היופי הישראלי - "בי ביוטי", אשר בבעלותה וניהולה של המאפרת אוריל ויזל. בכנס תחלוק ג'ואנה טיפים מקצועיים וסודות מאחורי הקלעים עם המשתתפים באירוע. בנוסף, יושקו המוצרים החדשים שבקולקציה.

על המוצרים בקולקציית ה- Red Carpet, בפוסט הבא!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails