יום שני, 26 באוקטובר 2009

M.A.C - עכשיו גם בטוויטר

M.A.C מצטרפת לעולם המדיה החברתית ומשיקה אתר קהילת טוויטר לחדשות ועדכונים לאומני איפור ומעריצים: www.macartiststweets.com


האתר החדש יביא את דבריהם של 35 אומני איפור בכירים של M.A.C מרחבי העולם, החולקים את סיפוריהם מאחורי הקלעים ומתעדים את הרגעים הזוהרים והבלתי נשכחים ביותר שלהם. האתר יכלול גם מספר מאפיינים ליצירת קהילת טוויטר מיידית של מעריצי M.A.C . בנוסף לאומני האיפור, מעריצי M.A.C יוכלו לדפדף בתמונות הטוויטר של האומנים ולצפות במגמות האחרונות ביותר של החברה על ידי סווג לאומן ספציפי או אזור. כמו כן, משתמשי הטוויטר יוכלו להשיב לאומנים ולהשתמש בתגיות הקהילה על ידי שימוש בטוויטרים האישיים שלהם מבלי לעזוב את האתר.

מאז ספטמבר 2008, ניתנה גישה למעריצי M.AC לציטוטים חדשים, תובנות לגבי האופנה, ומבט חטוף על המתרחש מאחורי הקלעים במהלך שבועות האופנה אביב/קיץ 2009 מאומני האיפור הבכירים על ידי טוויטר מניו יורק, לונדון, מילאנו ופריז. שבוע האופנה אביב/קיץ 2010 סימן את העונה השלישית, שבה האומנים חולקים את סודותיהם מאחורי הקלעים באמצעות טוויטר.

אין ספק, כי M.AC הינו אחד ממותגי האיפור האומנותי המובילים במדיה החברתית באתרים כגון: פייסבוק ויוטוב, הכוללים למעלה מ- 273,000 מעריצים ברחבי העולם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails