יום שני, 26 באוקטובר 2009

אסתי לאודר - Idealist Dual-Action Refinishing Treatment


אסתי לאודר מביאה את חידוש פני השטח של העור למימד חדש של אידיאל, עם טכנולוגיה חדשה ומהפכנית לחידוש העור, החודרת עמוק אל תוך שכבות פני השטח של העור, כדי להעניק את יתרונות חידוש העור הדרמטיים ביותר אי-פעם.

Idealist Dual-Action Refinishing Treatment - טיפול חידוש העור במוצר אחד, המציע חלופה עדינה, הן לשיוף קריסטלים והן לקילוף בעזרת חומצה גליקולית 30% ומעניק את אותם היתרונות המיידיים של חידוש העור. פורמולה רכה זו היא מהירת פעולה עד כדי כך, שהתוצאות הן מיידיות. בשימוש אחד בלבד, תכשיר ייחודי זה לחידוש העור יוצר מראה יוצא דופן של עור חלק ומלוטש, הנראה כמעט ללא נקבוביות... תוצאות אמיתיות אותן ניתן להרגיש, לראות ולקבל.


לטיפול אינטנסיבי זה, עם הפעולות המרובות, הפועל כשותף אידיאלי ל- Idealist Pore Minimizing Skin Refinisher, יש טכנולוגיה חדשנית המספקת תוצאות מיידיות. הכל מתחיל בטכנולוגיה תרמית ייחודית, המשחררת תחושה מחממת ומרגיעה, המגיעה לעומק הנקבוביות כדי לסייע בהמסת הצטברות החלב והלכלוך. אחר כך מערכת הליטוש המתקדמת מלטשת ומסלקת בעדינות בעזרת מיקרו-כדוריות את השכבה החיצונית המתה של העור, ואילו רמות מרוכזות של גלוקוזאמין וחומצה סליצילית פועלות ברובד עמוק יותר של פני שטח העור ולאורך פירי הנקבוביות, כדי לסייע בנרמול תחלופת התאים. עור עמום, מחוספס וקשקשי ומראה הנקבוביות הגדולות כמעט ונעלמים, ונחשף עור חלק וקורן יותר – ללא תופעות הלוואי החריפות, העלולות להתרחש בשיוף קריסטלים וקילוף בעזרת חומצה גליקולית 30%.

מערכת הליטוש הבלעדית בעזרת מיקרו-כדוריות פועלת על שכבת העור החיצונית ויוצרת שטח פנים זוהר ומלוטש, גמיש למגע. נוסחת החלקה מדהימה זו מורכבת מחמש כדוריות ליטוש עדינות שנבחרו ידנית בשל צורותיהן השונות, גודלן, מוצקותן ותכונות הלחות שלהן. לחרוזים אלו קצוות מעוגלים, כך שהם מתגלגלים בעדינות על פני העור ומקלפים מעליו את הקשקשים המחוספסים והיבשים. רכיבים אפקטיביים אלו עורבבו תוך התאמה מיוחדת, כדי להביא למקסימום את החוויה והביצוע, ונועדו ליצור אפקט מיידי הדומה לקריסטלים של אלומיניום אוקסיד בהליך שיוף הקריסטלים, אך עדין ממנו במידה ניכרת:

· כדוריות רכות: הכדוריות הגדולות והרכות ביותר מסירות מייד קשקשים יבשים, הגורמים למראה עמום, מעל פני העור, ומסייעים לחשוף מראה קורן חדש.
· כדוריות במבוק: מקורן של כדוריות אלו בגודל בינוני, הידועות בתכונותיהן המחזקות, הוא מלשד עץ הבמבוק, אשר מעניק להן את הכוח ללטש פיסית, לסלק רעלים ולצמצם את מראה הנקבוביות.
· כדוריות ירקן: כדוריות ירקן מוקטנות אלו קטנות ומוצקות ומאפשרות ליטוש עמוק ואינטנסיבי יותר והבהרה של העור.
· כדוריות מחדשות לחות: כדוריות אלו, הגדושות בלחות, משחררות גל של לחות המרגיעה את העור עם המגע בו.
· כדוריות לריכוך העור: כדוריות קטנות אלו מלטשות ואחר כך משחררות רכיבים המרככים את העור, כדי לשמור על עור חלק עם הרגשה נוחה.

בשעה שהמיקרו-כדוריות מלטשות בעדינות את השכבה החיצונית של העור, רמות מרוכזות של גלוקוזאמין וחומצה סליצילית פועלות ברמה עמוקה יותר בפני השטח של העור ולאורך פירי הנקבוביות – בדומה לביצוע החומצה הגליקולית בקילוף גליקולי 30%, ללא תופעות הלוואי הקשות. טיפול ליטוש זה עדין ביותר, מחליק בן-רגע איזורים מחוספסים ויבשים, תוך כדי הפעלת אנזימים בפני השטח כדי לסייע לעור להתחדש בהתמדה. העור מרגיש חלק יותר ונראה קורן ובהיר.

בנוסף לכך, Idealist Dual-Action Refinishing Treatment כולל טכנולוגיה תרמית ייחודית – תחושה עדינה, מרגיעה ומחממת, המופעלת ברגע שבו הפורמולה נוגעת בעורך הלח. טכנולוגיה תרמית מתקדמת זו פועלת במהירות, פותחת בעדינות את נקבוביות העור ומאפשרת לגלוקוזאמין ולחומצה הסליצילית לחדור בקלות רבה יותר לתועלת מקסימלית של חידוש פני העור. הנקבוביות מטוהרות באופן מיידי, ולפיכך מתכווצות למראה.

Idealist Dual-Action Refinishing Treatment מציע תועלת מיידית של התחדשות הזהה לזו של שיוף קריסטלים וקילוף בעזרת חומצה גליקולית 30% בשימוש בודד, ללא הגירוי המתלווה בדרך כלל להליכים אלו. לאחר שימוש בודד, העור חלק למגע באופן שלא יאמן וקורן יותר מאי פעם. הנקבוביות נקיות, ונראות קטנות יותר באופן מובהק.

פורמולה זו, המחוזקת בקומפלקס תיקון מחסום רב עוצמה, אשר כולל משחת זרעי חמניות, תמצית שעורה, תמצית מלפפון וכן טכנולוגיה נוגדת גירויים, הכוללת תמצית שוש, מסייעת לשמור על הרגשה נוחה ועור רגוע, ליתרונות חידוש פני העור שאין שני להם, ללא אותן תופעות הלוואי הקשות.

פורמולה זו מיועדת לכל סוגי העור. היא נטולת שומן, אינה גורמת לאקנה והיא נבדקה על ידי רופאי עור.

מחיר מומלץ לצרכן: 320 ₪ ל 75 מ"ל

ניתן להשיג בנקודות המכירה של אסתי לאודר ברשתות הסופר-פארם, ניו-פארם, המשביר לצרכן, אפריל ובפרפומריות הנבחרות ברחבי הארץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails