יום חמישי, 22 באוקטובר 2009

ג'ילט משיקה סדרת טיפוח חדשה לגברים


שריטות, חתכים ופצעים על הפנים בבוקר, כולנו מסכימים שזה בהחלט לא כייף. עדיין, עבור מרבית הגברים זוהי חוויה מוכרת משגרת הגילוח היומיומית שלהם. אם צלחתם בשלום את הגילוח והעור מרגיש חלק ונקי, עדיין עליכם לדאוג לשני דברים נוספים: ראשית, עם הסרת השיער בגילוח נקבוביות העור נשארות פתוחות והוא הופך להיות רגיש יותר ללכלוך וזיהומים. שנית, בתהליך הגילוח, העור מאבד גם מהלחות הטבעי שלו.


לאחר יותר מ-100 שנות ניסיון בגילוח גברים, לג'ילט יש את כל הפתרונות כדי לתת מענה כולל, הן לגילוח והן לטיפוח. הודות להבנה מעמיקה של הגנה על עור הפנים הגברי והמדע שמאחורי הגילוח, ג'ילט משיקה בימים אלו בישראל סדרת טיפוח חדשה לגברים, הכוללת מוצרים להכנה לגילוח, למהלך הגילוח ולאחריו:

הכנת העור לגילוח – Face Wash תרחיץ אל-סבון לניקוי וריכוך הזיפים:
בתרחיץ נוסחה ללא-סבון, אשר אינה מייבשת את העור ויוצרת קצף עשיר הנשטף במהירות ובקלות. תרחיץ ה-face wash מרכך את הזיפים, עוזר לנקות את העור מבלי להסיר את הלחות הטבעית של עור הפנים ומתאים לשימוש יום יומי גם לעור רגיש. מעניק הכנה המושלמת של העור לגילוח קרוב ונוח יותר (תכולה: 150 מ"ל, מחיר: 60 ₪).


בעת הגילוח - סדרת תכשיריGillette Series ג'ל גילוח להגנה מגירוי וגילוח עד 30% חלק יותר:
רכיבי הסיכוך בג'ל מספקים הגנה משולשת מגירוי: הגנה מפני חתכים, אדמומיות ומתיחת העור. רכיבי סיכוך מתקדמים משפרים את יכולתו של הלהב להחליק על העור עד 30% קרוב יותר, ויחד עם זאת יוצרים שכבת הגנה בלתי נראית על העור, המאפשרת למנוע גירוי: חתכים, אדמומיות ומתיחת העור.
הסדרה החדשה, כוללת 4 סוגי ג'ל לגילוח המעניקים עד 30% חלק יותר ומתאימים לצרכים שונים של העור: לעור רגיש (sensitive), להגנה גבוהה (protection), לניקיון מרענן (cool cleansing), מועשר בלחות (moisturizing). (תכולה: 200 מ"ל, מחיר: 25 ₪).


אחרי הגילוח - סדרת מוצרי אפטר שייב (Balm, Gel) קרם לחות לאחר הגילוח (moisturizer) לטיפוח והרגעת העור ואפטר-שייב נוזלי לרענון וחיטוי העור:
סדרת המוצרים החדשה של ג'ילט מכילה תערובת של מרכיבי ריכוך, המחדשים את לחות העור ומבוססת על נוסחאות קלילות ולא שמנוניות, הנספגות בעור במהירות. התוצאה המתקבלת היא עור עתיר לחות ובעל מראה בריא.

סדרה זו כוללת 4 תכשירים להשלמת הגילוח המגיעים בשלוש תצורות: תחליב (Balm), קרם לחות, ג'ל ואפטר שייב נוזלי:
- אפטר-שייב תחליב (balm) ואפטר-שייב קרם לחות לגבר (moisturizer): מכילים חומרי ריכוך קלילים המרגיעים את העור שזה עתה גולח ונועלים בתוכו את הלחות; הפחתת מתיחה אחרי הגילוח; מבוססים על נוסחה הנספגת במהירות ללא משקעים שמנוניים; ניחוח נקי, קליל ומעורר; מתאימים לשימוש יומיומי לעור רגיש. בקרם לחות לגבר (moisturizer) לחות גבוהה פי שלושה מאשר תכשיר balm. (תחליב – תכולה: 100 מ"ל, מחיר: 60 ₪; קרם לחות – תכולה: 75 מ"ל, מחיר: 70 ₪).
- אפטר-שייב ג'ל (Gel): מצנן ומרענן עור שזה עתה גולח. מבוסס על נוסחה לא שמנונית, המבטיחה דרך ממריצה לסיום הגילוח (תכולה: 100 מ"ל, מחיר: 60 ₪).
- אפטר-שייב נוזלי: מרענן ומחטא עור שזה עתה גולח ומעניק ריח נעים לאורך כל היום. האפטר שייב הנוזלי של ג'ילט זמין בשני ניחוחות שונים: Cool Wave ו-Arctic Ice (תכולה: 100 מ"ל, מחיר: 65 ₪).

את הסדרה החדשה של ג'ילט ניתן להשיג בכל רשתות הפארם והשיווק השונות.



תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails