יום שבת, 26 בספטמבר 2009

גרלן - חגים 2009


Imperiale (קיסרות) – קולקציית החגים של גרלן לשנת 2009, תושק בתחילת חודש אוקטובר הקרוב. וזה מה שיש ל-Olivier Échaudemaiso, המנהל הקריאטיבי של החברה להגיד עליה:

"סיפור חדש ואגדת כריסמיס חדשה מאויירים, כמו קודם, ע"י הנסיכה נטליה. הפעם, היא הוכרזה כקיסרית!

זוהי מחווה לאשה-ילדה כפי שהוצגה בצורה מדהימה כל-כך ע"י רומי שניידר בסרט "סיסי: הקיסרית הצעירה". זוהי גם מחווה להיסטוריה: גרליין זוכרת בחיבה כיצד היתה חברת הבשמים הרשמית והבלעדית של הקיסרית יבגניה בשנת 1853. נראה ממש כאילו היה זה אתמול.

במאה ה-21, ההשראה מהעבר ומכל הדברים האקזוטיים היא הדלק של היצירה. אנחנו ממשיכים לאהוב עושר ושפע, אבל בצורה מאוזנת יותר. הפאר מודגש באמצעות הומור: בעוד שתכשיטים מסנוורים באמצעות הברק שלהם, מפלי היהלומים לא מגיעים מכיכר ונדום!

האצילות של אבני היוקרה והאריגים מועצמת ע"י איפור אלגנטי, זוהר ומנצנץ בעדינות. המרכיבים שהשתמשנו בהם הינם מהמתוחכמים ביותר, משלבים גוונים של זהב עם אבקות מובחרות ומרקמים נוחים לשימוש כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר שאפשר.

הקיסרית שלנו יכולה להשתמש באיפור שלה ללא עזרתה של משרתת או... מאפר מקצועי. יופי מודרני חלומי המשתעשע עם איפור להרגשת נשגבות בערב, בלילה... למשך כל החיים."

מה בקולקציה:

Météorites Voyage Impérial – פודרת דחוסה בעלת טקסטורה קלילה ורכה, המגיעה באריזה מהממת בצבע זהב לבן עם אבני סברובסקי שחורות אמיתיות. פשוט אביזר הכרחי בתיק האיפור.

Ombre Eclat 4 Shades Eye Shadow – אם העיניים הן הראי לאישיות, הפלטה הזו בהחלט תעזור למשתמשת בה לבטא את האישיות הכפולה שלה. שילוב של עוצמה ורכות, חלום ופיתוי, הודות לתערובת גוונים מעושנים, זוהרים ופנינתיים. פורמולה ססגונית ומפתה המותירה אפקט מטאלי על העפעפים. מהדורה מוגבלת בגווני טאופ, ורוד וזהב לבן.

Le 2 Mascara – "לה דו" המסקרה האגדתית של גרלן מגיעה הפעם במהדורה מוגבלת בגווני ערב. המברשת הגדולה בגוון אולטרה-שחור להעצמת יופי העיניים, והמברשת הקטנה מועשרת בנצנצי זהב לקצוות הריסים.

Rouge G Lipstick – הליפסטיק המפורסם של גרלן, עם האריזה המתכתית שעוצבה ע"י התכשיטן לורנז באומר, בשני גוונים מוגבלים.

KissKiss Gloss – שלושה ליפגלוסים מהסדרה הנהדרת "קיס-קיס", במהדורה מוגבלת.

SHALIMAR “Birds of Paradise” – "ציפורי גן-עדן", מהדורה מוגבלת ומיוחדת של הבושם "שאלימר" הוותיק של גרלן, המגיע בבקבוק מהודר עם עיטורים מיוחדים וסרט סטאן כחול. פריט אספנות!

אין ספק שזו אכן קולקציה מלכותית...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails