יום שלישי, 11 באוגוסט 2009

VICHY - קרם לחות NORMADERM PRO MAT למראה מאט

מעבדות וישי, בעלות הידע והמומחיות בפיזיולוגיה של העור, פיתחו את נורמדרם פרו-מאט- קרם לחות המעניק מראה מאט לעור פנים עם ברק שומני. תכשיר הטיפוח מרווה את העור בלחות, מגן עליו מפני קרני UV ובמקביל שומר על מראה מאט לאורך זמן.

נורמדרם פרו מאט מציג חדשנות כפולה להגנה מפני ברק חוזר:

1) טכנולוגיית "גימור יבש"- פורמולה המורכבת ממיקרו חלקיקים המסייעים בבקרה על ייצור הסבום ויוצרים אפקט מיידי של ספיגה. אלו נבחרו בשל תכונותיהם הייחודיות: שילוב של יכולת גבוהה להעניק מראה מאט לעור, יעילות גבוהה ותחושה טבעית.

2) מסנני UV - מעניקים הגנה אופטימאלית בפני קרני UVA/UVB המפחיתה את ייצור החלב, הנגרם על ידי חשיפה יומיומית לקרני UV. תגלית זו מהווה בסיס להתקדמות משמעותית לפיתוח טיפול קוסמטי, שיסייע בוויסות ייצור החלב.

קרם נורמדרם פרו-מאט הינו בעל מרקם יחודי שנספג בעור פי 3 יותר מהר מקרם רגיל והוא אינו דביק. הקרם אף משמש בסיס אידיאלי לאיפור.

המחיר: 165 ₪ ל- 30 מ"ל. ועכשיו יש גם מבצע משתלם במיוחד: בקניית מוצר טיפוח של וישי מקבלים מוצר נוסף במתנה !!! (המבצע תקף לתאריכים 12/8 עד ה- 14/8 בלבד).
את מוצרי וישי ניתן להשיג בבתי מרקחת פרטיים בלבד תוך קבלת מתן ייעוץ על ידי רוקח. לבירור בית המרקחת הקרוב ניתן להתקשר למספר 03-6178299.

כל הפרטים על העור השמן, איבחונו ודרכי המניעה - בפוסט הבא...

תגובה 1:

  1. אוהבת את המוצרים של וישי לפעמים על איכות לא צריך להתפשר.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails