יום שלישי, 25 באוגוסט 2009

L'ORÉAL PROFESSIONNEL - מוצרים לעיצוב שיער בוגר

לוריאל פרופסיונל משיקה את אייג' דנסיפורס - סדרה טיפולית, ייחודית הנלחמת בסימני הזמן ע"י השבת החיוניות שאיבד השיער במרוצת השנים.

ממחקרי החברה עולה כי השינויים החלים על השיער במרוצות הזמן, משפיעים על מראהו, כאשר השינויים הבולטים הם: ייצור מועט של פרוטאינים (קרטין והתמעטות השכבה השומנית הטבעית המכסה את הראש). סדרת אייג' דנסיפורס מועשרת בנוגדי חמצון, בטא קרוטן, שמנים מועשרים וויטמין E ואומגה 6, המסייעים בהמרצת זרימת הדם בקרקפת (בפעילות החפיפה).

גולת הכותרת של סדרת האייג' דנסיפורס, מבוססת על טכנולוגיה חסרת תקדים, המכילה פורמולה חדשנית של הליפיד אסטר (ליפופיליות). מדובר בתרכובת אורגנית, אשר פועלת ללא תוספת של סיליקונים (עליהם מבוססים בדרך כלל מוצרי השמפו והמסכות), אשר חודרת לעומק השערה ומפעילה מחדש את ייצור הקרטין (פרוטאין). הרכיב החדש מהווה חידוש קוסמטי העושה שימוש בליפיד הדומה בהרכבו לליפידים הטבעיים המכסים את השיער.

טכנולוגיית הליפיד אסטר משיבה לשיער את כל המרכיבים החיוניים שאיבד. בסדרה שולבה חומצת שומן (אומגה 6) החיונית לגוף האדם והכרחית להגנה וחיזוק השכבה החיצונית הטבעית של השיער הנשחקת במהלך השנים. מרכיב נוסף וייחודיי ששולב במוצרי הסדרה הוא הפוליפנול (מרכיב מתמצית תה ירוק), אשר מייחסים לו סגולות המאפשרות להילחם בשיער חלש, דהוי ושברירי.


2 מוצרים חדשים מצטרפים לסדרת אייג' דנסיפורס:
מוס - מוס אנטי אייג'ינג לטיפוח ולעיצוב השיער המעניק אחיזה חזקה במיוחד. התכשיר מעצב, מטפח את השיער ומוסיף לו נפח וחוזק (מחיר: 80 ש"ח ל-300 מ"ל).
ספריי - נפח המקשה ומעניק ברק טבעי עם אפקט אנטי פריז אשר מונע השפעת לחות (מחיר 80 ש"ח ל- 250 מ"ל).

להשיג במספרות מורשות לוריאל פרופסיונל ובייעוץ מעצבי השיער.

צילום: מוטי פישביין

תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails