יום שני, 31 באוגוסט 2009

LAKA פתחה את סניף הדגל של החברה בקניון איילון

בימים אלה נפתחה חנות דגל לרשת LAKA - רשת למניקור אקספרס בקניונים. למי שעוד לא מכיר, הקונספט החדשני שעומד מאחורי הרשת הוא מניקור ON THE GO - מניקור אופנתי ב-15 דקות, ללא צורך בקביעת תור מראש. חנויות הרשת ממוקמות כביתנים פתוחים במיקומים מרכזיים בקניונים. הביתן משתרע על שטח של כ-30 מ"ר ובנוי בצורה חדשנית כ- OPEN SPACE, עם 5 עמדות למניקור ו-2 עמדות פדיקור, תוך שמירה על אינטימיות של הלקוחות.

הסניף הראשון נפתח בקניון עזריאלי בתל אביב בקומה השנייה (ליד קפה ארומה) והסניף השני, שהינו כאמור סניף הדגל, נפתח בימים אלה בקניון איילון בשער הים ליד קפה גרג. עד סוף 2010, מתעתדת רשת LAKA מתעתדת לפתוח כ-10 סניפים נוספים, בהשקעה כוללת של 3 מיליון ₪. בנוסף, הרשת משווקת שלל מוצרים המלווים את הטיפולים - פרי פיתוח של LAKA, הניתנים להשגה בלעדית רק ברשת.

כאמור, חנות הדגל ממוקמת בקניון איילון ומשתרעת על כ- 25 מ"ר. בחנות מבחר רחב של לקים איכותיים, המגיעים בלמעלה מ-70 גוונים אופנתיים, כאשר מידי עונה יושקו ברשת קולקציות חדשות ומתחלפות של עשרות גוונים ייחודיים המותאמים לצבעי העונה. בנוסף, הרשת משווקת מבחר מוצרים משלימים לטיפוח הידיים והציפורניים המיוצרים באופן בלעדי עבור LAKA ע"י קבוצת קורדן, הנחשבת למובילה בארץ בתחום הקוסמטיקה הפרה רפואית. המוצרים באיכות הגבוהה ביותר ומכילים ויטמינים ומינרלים לטיפוח עור הידיים.


הרשת החדשה הינה בבעלות שרון קונופני, פרסומאית לשעבר, וקבוצת משקיעים מחו"ל. לדבריה, "הרעיון למיזם הגיע מתוך התובנה הצרכנית שלכולנו היום מחסור בזמן ובעיקר לעצמנו. יחד עם זאת, עולה המודעות והרצון למראה מטופח ואופנתי. בעוד שעד היום, כדי לעשות מניקור היה צורך לתכנן מראש, להזמין תור ולהגיע במיוחד - כל שצריך היום, הוא להיכנס לביתן LAKA בקניון ולקבל מניקור ופדיקור מקצועי, אופנתי וזוהר ב-15 דקות ו"על הדרך".


עוד מוסיפה קונופי, כי "בייחוד בתקופה זו, עקב המצב הכלכלי, הלקוחות יוכלו ליהנות מטיפול איכותי במחירים השווים לכל כיס: טיפול הבסיס ב-LAKA הוא מניקור אקספרס- 15 דק' של שיוף וסידור ציפורנים, מחזק ומריחת לק ב- 30 ₪ בלבד. טיפול פדיקור אקספרס ב-40 ₪. על זה ניתן להוסיף תוספות כגון פילינג מינרלי, טיפול אנטי אייג'ינג, קישוט באבני סברובסקי ועוד. התפיסה הייחודית של הרשת מאפשרת לכל לקוחה לבנות לעצמה את טיפול המניקור או הפדיקור הנדרש לה, עפ"י הזמן והתקציב העומד לרשותה.

המקום, בעיצוב חדשני אשר טרם נראה כמותו בתחום העמדות בקניונים, עוצב ע"י "בילגוראי פוזנר", האחראים בין השאר על חנויות, בתי קפה ומסעדות מהטרנדיים ביותר בעיר. תהליך המיתוג שכולל את השפה החזותית של הרשת, הלוגו ועיצוב האריזות נעשו ע"י המעצב יורם רובינגר מבעלי חברת המיתוג ing. אגב, שם הרשת – LAKA, ניתן ע"י ספי שקד מבעלי משרד הפרסום ענבר מרחב שקד...

47 תגובות:

  1. נחמד אבל מחירים גבוהים.
    כל לק 30 ש"ח כשאני יכולה לקנות 3 במחיר הזה.

    השבמחק
  2. כלכך מגניב !!!!!!!!!!
    אני רוצה ללכת לעשות מניקור+פדיקור אני וחברה שלי. :)

    השבמחק
  3. אפשר לכרוש את הלקים האלה בחנויות. ??.
    אני מעוניינת לקנות כמה . הם נראים מאוד איכותיים וגם יש להם צבעי מהממים!

    השבמחק
  4. הייתי בדוכן ממש אכזבה לא יודעים אפילו למרוח לק ולחברה ניסו לעשות פרנץ' יצא מזעזעז. ממש לא מומלץ

    השבמחק
  5. קניתי לק בצבע כחול ממש לא איכותי ומתקלף ממש מהר אחרי יומיים ממש לא שווה 30 שקל

    השבמחק
  6. כל חברת לאקה חייבת להשתפר עם האיכות של הלקים שלהם. יש לקים שעולים הרבה פחות מ30 שקל והאיכות שלהם מדהימה.. ובטח שהם לא מתקלפים אחרי יום.
    אם אתם רוצים שבכלל עוד אנשים יקנו את הזבל הזה.. תתחילו לעבוד יותר על האיכות של הלק מאשר על הצבע . ואולי עכשיו המחירות גבוהות כי אנשי מתלהבים מהצבעים המיוחים אך אתם תראו שהמחירות ירדו לאט לאט.
    אני ועוד הרבה אנשים שקרובים אלי חושבים בדיוק כמוני. אז זה שהלקים שלהכם יפים זה לא הכל. זה גם האיכות, והאיכות - זבל. וגם 30 שקל ללק שכל יום אני צריכה לחדש. פשוט זבל .

    השבמחק
  7. ממש ככה איזה אחרי יום הם מתקלפים באותו היום ממש כל הלק מהציפון כל השכבה מתקלת לא יאומן
    באמצע העבודה את מוצאת את עצמך עם או יותר נכון ללא לק זוועה !!!!

    השבמחק
  8. אחת שמפוצצת בלקים9 בפברואר 2010 בשעה 20:25

    הלק באיכות גרועה ומתקלף מעצמו בתוך יום(אפילו כוס לא שטפתי)מנכלית החברה צריכה להתבייש שהיא מוכרת תזבל הזה !הלקים של כל דבר בדולר באיכות הרבה יותר גבוהה!ולגבי הצבעים -היום לכל חברה יש מגוון עשיר.היתרון היחיד שהוא מתייבש במהירות -ותו לא!בקיצור זבל במעטפת שיווקית!!!!
    לא שווה שקל(ובטח לא 30)

    השבמחק
  9. הלקים שלהם בגוונים יפים אולם האיכות מאוד ירודה אחרי יום הלק מתקלף בכל מיני מקומות לא רק בקצה מעצבן .מה גם שיקר

    השבמחק
  10. ביום חמישי עשיתי מניקור, את נושא הלק שמתקלף אני מבינה שזו לא הבעיה שלי רק, רק שאצלי בנוסף לתענוג, גם הייתה איזה בחורה חדשה, שבועיים בעבודה, לא נעימה לשיחה, ב3 וחצי מילים שהוציאה מהפה, פצעה אותי הרסה לי את האורך האחיד של הציפורנים ובנוסף 3 נשברו. האצבעות שלי נראות עכשיו יותר גרוע ממה שנראו לפני ובנוסף הן גם כואבות

    השבמחק
  11. מה קורה איתכם חברת לאקה.. אתם קוראים את כל התגובות ולא שמים לב. כאילו לא אכפת לכם .
    מה יהיה ?

    השבמחק
  12. מבקשת עזרה - חברה שלי, שני (שם בדוי), התמכרה קשות לחברת לקים הזאת!!!!! זה ממש לא פייר, כי גם אני רוצה שיעשו לי פדיקור+מניקור ולק מדליק ב-30 ש"ח ואין שום סניף שקרוב אליייי!!!!!!!!!!!!!!!!
    אז אני אמשיך לאכול את הלב בכל פעם שהיא תחליף לק בצבע מעלף! בושה וחרפה!

    השבמחק
  13. צודקים באמת הלק די מעפן.. ולא נקי בכלל
    לא לנסות.....עם כל הכבוד בבית אני יכולה לעשות את זה.....ניסיתי התאכזבתי לא ממליצה

    השבמחק
  14. וגם העיצוב קצת יותר מידי מלוקק.....באמת לא יכלתם לחשוב על משהו אחר פרט לורוד... מי שאמורה לנהל את העניין היא פרסומאית בכירה לשעבר... אם זה הטעם שלה... אז שווה ל.....מאוכזבת מהשירות יחס...מציעה לכן להשתפר.. אחלה קונספקט לא בפורמט הזה !!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  15. אחחח בנות בנות...לאיזה רמה אתן מגיעות?!
    צר לי שאתן מתאכזבות ככה מרמת הלקים של החברה.
    כפי שאתן יודעות עדיין אין פיות וכמו כן גם לא אבקת קסמים. ברור שכשיוצאים ממקום מפנק כמו זה, צריך לשמור על הלק ולהימנע כמה שאפשר ממים. גם בשטיפת ידיים רצוי כפפות.
    הלקים הם אכן ברמה ואיכות גבוהה ביותר שמיוצרים בפריז ע"י קבוצת קורדן, הנחשבת למובילה בארץ בתחום הקוסמטיקה הפרה רפואית. אז כפי שאנחנו יודעות, כמו בכל מקום, תמיד נמצא את הלקוחות הלא מרוצות ומתוך אחת שלא מרוצה יוצאות עשר שמרוצות וחוזרות.
    (נטלי שאולי)

    השבמחק
  16. לקים מהממים נשמרים להרבה זמן

    השבמחק
  17. היום עשיתי .
    את הציפרוניים קיצרו לי יותר מדי
    הלק כבר מתחיל להתקלף
    האישה שטיפלה בציפורניי לא הייתה נחמדה ככל, אבל זו היא אינה אשמתה של החברה.
    את אותם הדברים בדיוק שעשו לי בלקה, הייתי יכולה לעשות לבד בבית.

    השבמחק
  18. אם האישה שטיפלה בך היתה לא נחמדה זה דווקא כן אשמת החברה. החברה יכולה לדרוש מהעובדים שלה שירות ברמה גבוהה.
    לפי התגובות כאן נראה ש'לקה' עלו על רעיון מצויין אך הביצוע גרוע. נקווה שהם יקחו את הדברים לתשומת ליבם. חשבתי ללכת מחר אבל אני אוותר. עדיף לי לשלם יותר וצאת מרוצה, מאחר ואני לא ילדה מתלהבת בת 12.

    השבמחק
  19. זה נראה שכל תגובה חיובית כאן הי יוזמת החברה..

    השבמחק
  20. אננומי צודקת!!!!!!!!!!!!!!בליידי קאר קניתי לק מזה יפה והוא כבר על הידיים שלי חודש !!ובלאקה?איכססס

    השבמחק
  21. אלוהים!!!!הלק מכוער!!!!האצבע המיסכנה שלי דיייייי.....אני יכולה לעשות פרנץ" יותר יפה!!באתי היבייתה ישר מחקתי !לא יכולתי להסתובב ככה בקניון כי זה בעעע......

    השבמחק
  22. לכל המכפישות, הבנתי שאתן לא מרוצות אבל לא צריך להיסחף!!! התגובה שלכן קיצונית מידי עד כדי כך שקצת קשה לי להאמין לכן. זה נשמע כאילו האנונימית הזו שהכפישה פעם אחרי פעם זו מישהי אחת בלבד שהחליטה "להיכנס" בחברה בכל הכח סתם כי בא לה, אני עוד לא הייתי באף אחד מהסניפים אבל בהחלט הולכת בקרוב, אעדכן אתכן...

    השבמחק
  23. אני עובדת בעזריאלי. ונהנית מהסניף שלהם שם. הקונספט מבריק בעיניי. הלק נשאר לפחות שבוע (יש לקחת בחשבון שחברות שלי צוחקות עלי שאני פולניה ולא עושה כלום בבית)ישנן עובדות מדהימות ויש פחות (כמו בכל מקום) אבל לתאם שזו זוועה זה ממש מוגזם. ומה הקשר למחיר של הלק? במחיר של השעווה שעושים אצל קוסמטיקאית אפשר לקנות חבית שעווה. זה לא רלוונטי.

    השבמחק
  24. אני עשיתי והלק ברגליים נשאר לי בכייף 3 שבועות עד שבסוף אני הורדתי..
    לק בידיים לא ניסיתי ככה שאני לא יודעת..

    אבל אולי כשקונים את הלק שלהם זה מתקלף גם כי לא שמים את כול החומרים שהם שמים בעת שמגיעים אליהם לעשות פניקור ומדיקור

    השבמחק
  25. קניתי לאמא שלי מתנה מניקור +פדיקור בסניף של קניון מלחה.
    אמא שלי קיבלה יחס מזעזע ומזלזל. יש לה ציפורן קשה בבוהן, נאמר עי" המניקוריסטית שבשל העובדה שיש לה פטריה היא חייבת לקנות את ערכת הפדיקור מניקור ב- 30 ש"ח נוספים.
    לאמא שלי אין פטריה. האם המנקוריסטיות בעלות הכשרה של רופא עור? האם בכלל יש להן איזושהיא תעודה?
    ממש לא ממליצה.

    השבמחק
  26. לא השתמשתי חודש בלק כחול שקניתי מלקה, והצבע שלו דהה לגמרי -
    עכשיו הוא מן אפור-כחול מגעיל ..

    השבמחק
  27. מתי הסניף נפתח בקניון קריית אונו ?

    השבמחק
  28. כל מי שרושם פה תגובות פשוט אין לו חיים ...

    השבמחק
    תשובות
    1. אז גם לך אין חיים.. חחחח

      מחק
  29. אני אישית מאוד אוהבת את הרשת!
    גם הכיף הוא שזה לא לוקח הרבה זמן וזה לא יקר מניקור של 10 דק' ב30 שקלים. וגם אין זמן המתנה ארוך בגלל זה.
    מניקור אצל כל קוסמטיקאית עולה לפחות 45 שקלים.
    הלקים עצמם מצויינים בעיני אני קונה כמעט רק שם והמחזק שלהם והמייבש שלהם מאוד טובים ושומרים על הציפורן ועל הלק לאורך זמן.
    הן סטירילים מאוד במיוחד בפדיקור שמתבצע בכפות הרגליים וכל מי שיש לה אפילו כתם הכי קטן על הציפורן הן לא עושות לה או אומרות לה לקנות פצירה ולק שרק היא תשתמש בו.
    חוץ מזה שהעיצוב כל כך יפה ומושך להיכנס לשם. בעיני חוויה!
    מומלץ מאוד :)

    השבמחק
  30. אני חייבת לציין שהייתי ב"לאקה" פעם אחת ןמאוד נהניתי מהחוויה כולה - אף פעם לא הייתי במניקור מיקצועי כי לא היה לי זמן ואנרגיה להשקיע במשהושאני עושה די טוב בעצמי. אבל החלטתי להתתפנק עם אמא שלי בקניו קריית אונו.ישבנו , והיא עשתה פרנץ' ואני מרחתי לק. אני מומחית לא קטנה בעינייני לאקים ויש לי אוסף מכל העולם (היותי דיילת אויר תרמה לאוסף הזה לא מעט). הממצאים הביקורתיים שלי היו שהלק מאוד איכותי, בייחוד כשהם שמים עליו את המחזק או מה שזה לא יהיה. הוא החזיק לי שבוע והסרתי אותו רק כשגדלה הציפורן מעט. יכל להחזיק אפילו יותר. אהבתי את הקונספט, המחירים, המבחר והאיכות. וזה מפיה של בררנית...תמשיכו ככה!!

    השבמחק
  31. אני לקוחה קבועה של לקה מהיום הראשון שפתחו את הסניף הראשון בעזריאלי והייתי מרוצה מאוד מהשרות והמוצרים שרכשתי
    אך לאחרונה אני מרגישה שיש שינוי במירקם של הלקים ואינם באותה איכות אנה שימרו על האיכות

    השבמחק
  32. את לא יודעת כמה את צודקת
    גם אני הרגשתי בשינוי

    השבמחק
  33. לקה סניף עזריאלי, מעולה מעולה מעולה הייתי שם כמה פעמים וכל פעם שירות אדיב מקצועי הבנות תמיד מחייכות ונעימות מסבירות בדיוק מה הן עושות
    מבחר לקים עצום עם צבעים מהממים
    הלק נשאר עליי לפחות שבועיים ואני עושה הכל בבית!!!
    אפשר לציין במיוחד את בלה מסניף עזריאלי שהיא מקסימה של ממש ומקצועית מאוד.

    השבמחק
  34. הייתי בלקה עזריאלי בנות מקסימות ושירות חבל על הזמן ולקים אין דברים כאלה תמשיכו כך

    השבמחק
  35. הייתי בסניף בשרונים לפני שבוע עם חברה - שרות על הפנים: חיכינו מעל שעה כשנאמר לנו חצי שעה המתנה, ועוד עשו לנו פרצופים כשהתלוננו.. שילמנו 100 ש''ח על מריחת לק בלבד כי כפות הרגליים נשארו באותו מצב (עשינו פדיקור). גם, הרגשה שהבנות עוברות קורס מזורז כי מי שטיפלה בי הכאיבה לי מאוד והגיעה למסקנה שיש לי ציפורן חודרנית כשאין לי...
    הייתי גם בפתח תקווה בקניון, גם חיכיתי מעל למה שנאמר (עדיף שיגידו את האמת ולא ישקרו לגבי זמן ההמתנה כדי להחזיק לקוחות, כי מה שקורה שאני מתיישבת בכיסא כבר עצבנית ומאחרת למקום אחר ובסוף ממהרת ללכת והורסת את הלק כי הוא לא הספיק להתייבש.... ומתעכבת עוד יותר כי צריך לתקן את הלק, הרי לא סתם שילמתי 210 ש''ח)
    את הפדיקור עשו טוב, מאוד אהבתי את החומר ששמים כדי להסיר אור, חבל שאין אותו בכל הסניפים. אהבתי את הכורסא שעושה מסאז' (גם אותה אין בכל הסניפים) מניקור היה מזעזע.
    כתבתי המון... דבר אחרון - אומנם יש הרבה לקים, אך כולם בצבעים אטומים, אין שקופים, חצי שקופים, מנצנצים, או שאני לא רואה טוב.. מבחינתי לא היה מבחר, התפשרתי על כסף

    השבמחק
  36. אני הולכת ללכה כבר מספר חודשים בכל שבוע, מאוד מרוצה, הלקים יפים וטובים, מבחר גדול, כל החומרים מעולים, וזה מחזיק לי כשבוע ויותר,
    הבעייה היא שיש עובדות שפחות מקצועיות , אנטיפטיות ומחפפות את העבודה, ויש בנות מקצועיות, עובדות מעולה ונחמדות, ואת אף לא יודעת על מי תיפלי.
    בגדול אני מאוד נהנית מהסניף של ויצמן בתל אביב, ומשתדלת ללכת רק לשם. מקווה שתקחו לתשומת לב. כדאי שתקפידו על מקצועיות ומתן תשומת לב, זה מאוד חשוב ללקוחות. תודה.
    אולי פשוט תקפידו גם על יחס

    השבמחק
  37. עשיתי פדיקור בסניף קרית אונו הלק החזיק הרבה זמן גם אחרי הרבה עבודות ... אבל ששיפו לי את הציפורן נפלה עלי מישהי עצבנית וירד לי קצת דם כי היא שייפה יותר מידי וחזק ממש !!

    לסיכום אני חושבת שהלקים שלהם טובים ובאיכות טובה .. אבל הם אל יודעים לעשות פדיקור !!

    השבמחק
  38. כמה עולה לק של לקה???

    השבמחק
  39. ברוך שלא עשני אשה

    השבמחק
  40. דיי דיי אוקע...שכנעתם אותי לא ללכת...

    השבמחק
  41. הייתי בקניון איילון ופשוט כ"כ נהנתי שהייתי חייבת להיכנס ולכתוב תגובה !
    ישנה מניקוריסטית כל כך מקצועית שבא לי למות !!! שמה : יפה .
    עושה לך בעדינות וברכות מורחת את הלק בשלמות וגם אם מתקלקל לך היא באדיבות מתקנת ... אני ממש אוהבת אותה היא ה-מניקורסטית של כל LAKA ואני מדברת ברצינות היא פשוט בן אדם מדהים !!! מדברת איתך על נושאים נורמאליים לא סתם מבלבלת לך את המוח כמו כל השאר !!!
    יפצ'ו אוהבת אותךךךךךךךך !!!!!!!!!!!!!!!!! <3

    השבמחק
  42. למי צריך לפנות בעניין זיכיון יש לי דוכן בקניון מודיעין ואני מעוניין להפוך אותו למותג של לאקה אקספרס אני אשמח למספר טלפון לבירורים
    avirambiofood@gmail.com
    אבירם

    השבמחק
  43. היחס בקניון איילון פשוט מתחת לכל ביקורת. בחורות לא אדיבות שחושבות שהן עושות לי טובה.
    אתמול הייתי שם ורציתי לעשות מניקור, היו שם 3 בנות שעבדו ולא היו בכלל לקוחות "הבחורה האדיבה" אמרה לי לחכות 40 דק, אז שאלתי למה לחכות אם אין לקוחות אז היא התחילה לצעוק עליי שהיא ממש לא במקום שלתת לי דין וחשבון ושאיזה חוצפה שאני שואלת שאלות כאלו.. בחורה מטומטמת ברמות כנראה שחיה בסרט מסויים אמרתי לה שלא תטרח אפילו להתקשר אליי כי אחרי התנהגות כזו היא יכולה לשכוח ממני. פשוט מגעיל..

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails