יום ראשון, 23 באוגוסט 2009

חדש מקליניק: High Impact Curling Mascara

נמאס לך להיאבק יום-יום במעגל הריסים שלך? לצבוט ולמשוך רק כדי לראות כיצד ריסייך שהיה להן סלסול מושלם, נוטים כלפי מטה כעבור שעות אחדות בלבד?

קליניק מציגה את High Impact Curling Mascara - המסקרה החדשה שנועדה להעניק נפח דרמטי וגם סלסול מירבי למשך 24 שעות של עמידות, ללא מריחות ולקבלת מראה עיניים מדהים. המסקרה החדשה של קליניק אידיאלית לאשה שרוצה הכל – ריסים גדולים ומודגשים, פורמולה עמידה לאורך זמן וסלסול מדהים הנשאר לאורך כל היום.

צילום: דן לב


המסקרה החדשה של קליניק, High Impact Curling Mascara, מציגה טכנולוגיה תרמית במסקרה מסלסלת. פורמולה חדשנית זו עמידה למשך 24 שעות מבלי לנזול או להמרח, אך ניתן להסירה בקלות במים חמימים. תערובת של פולימרים קלי משקל וסיליקה יוצרת קרום דק וחלק המחזיק את הסלסול במקומו מבלי להכביד על הריסים. עם פחות שעווה בפורמולה, הצבע נשאר נאמן יותר. High Impact Curling Mascara מושלמת לכל סוגי הריסים, אינה מתפוררת, אינה יוצרת גושים ואינה נמרחת. ובדומה לכל המסקרות של קליניק, המסקרה נבדקה אופטימולוגית (בדיקת עיניים), ומתאימה לעיניים רגישות ולמרכיבות עדשות מגע.

אפליקטור המברשת החדש של קליניק מעוצב במיוחד לפורמולה זו, וכולל מברשת בצורת קשת להארכה וסלסול של הריסים, למראה מורם יותר. המברשת הבלעדית של קליניק מפרידה ומצפה את הריסים באופן אחיד, דבר שגורם להם להיראות ארוכים יותר בן-רגע עם כל משיחה, כאשר הקשת של המברשת מקבעת את הסלסול.

את המסקרה ניתן להשיג בצבעים שחור ושחור/חום.

המחיר: 105 ₪.

להשיג בנקודות המכירה של קליניק ברשתות הסופר-פארם, המשביר לצרכן, ניו-פארם, אפריל, בפרפומריות ובבתי המרקחת הנבחרים.

תגובה 1:

  1. אוהבת מאוד את המוצרים של קליניק רוב המסקרות גורמות לי לגירוי בעיניים, אבדוק אם עדיין קיימת בסניף סופר פארם ליד הבית שלי.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails