יום רביעי, 26 באוגוסט 2009

הסתיו האופטימי של essie... אחדות הניגודים!


תצוגות ההוט קוטור לאופנת סתיו 2009 התאפיינו במה שמגזיני האופנה המובילים בעולם כינו -"אחדות הניגודים"! התצוגות הגרנדיוזיות הרשימו באינספור וואריאציות, טקסטורות ועיצובים בגווני אפור אלגנטי ומתוחכם, לצד הבלחות מפתיעות של צבעוניות אופטימית, בוהקת ושובבה, כאילו אומרת תיגר על ההנחה כי סתיו משמעו אפרורי וקודר...

היתה זו הפעם הראשונה בה שולבה צבעוניות עליזה שכזו באופנת קוטור סתווית; שילובים מרהיבים של בדי טוויד וקשמיר רכים בצבעים ניטרליים, סוודרים וקרדיגנים במראה מרושל ונינוח לצד חליפות סקיני-סטרץ' שחורות, פרוות מרהיבות בגווני פופ צבעוניים, אקססוריז בוהקים, כפפות וצעיפים מחזירי אור, תיקי קלאץ' בגווני ניאון - צהוב פלורסנט, כתום תפוזינה וורוד בזוקה לוהט, ועוד.

קולקציית הלקים של essie לסתיו 09 מתכתבת עם המגמה החדשנית של "אחדות הניגודים"; הקולקציה מעזה ופורצת גבולות בצבעוניות חדשנית ומלאת חיים, השואבת, כהרגלה, את השראתה, מהטרנדים העדכניים בזירה הבינלאומית.

"אחדות הניגודים" המרגשת של essie לסתיו 2009, באה לידי ביטוי בששה גוונים אופנתיים, המלבישים את הציפורן בלוק טרנדי אך קלאסי, חזק אך מתפנק, מתוחכם מחד, אך רך ונשי מאידך .... קולקציית גוונים מנתצת מוסכמות ומעניקה look and feel חדש, לסתיו חדש; צבעוני, אופטימי ונשי.


לצד גווני האפור המתוחכמים וגווני האנגורה המלטפים נמצא הפעם גווני פופ זוהרים, אשר יישברו את המראה ה"רציני" ויבטאו את הצד הכייפי והשובבי שבך.

בקולקציה:
• Chinchilly – אפור-גרניט נינוח ומתוחכם.
• Angora Cardi – רוז-סגלגל במראה וינטאג'.
• Mink Muffs – חום-taupe מעושן.
• Midnight Cami – כחול בין ערביים מנצנץ.
• Bright Tights – אורנג' אלקטריק מתפרץ.
• Pink Parka – פינק סקסי, שובר מוסכמות.


הטיפים של Essie:
• בתקופה של מעברי עונות ושינויי מזג, אוויר, מומלץ להזין את הציפורן והעור סביבה עם - Apricot Cuticle Oil שמן הזנה לריכוך העור סביב הציפורן. Essie ממליצה לשמור את השמן ליד המיטה ולעסות את הציפורן והעור סביבה מדי ערב, לפני השינה.
• מכיוון שלצבעי הניאון יש גימור מאט, חובה למשוח את הציפורן ב-good to go – טופ מייבש עם ברק גלוסי עשיר לגימור מהיר ובוהק במיוחד.

המחיר: 65 ₪.
לבירור נקודת המכירה הקרובה, לפרטים ולהזמנות: 0544-780722, http://www.essie.co.il/

תגובה 1:

  1. לדעתי הקולקציה מרשימה פני חוץ אך כשקניתי את הלקים ושמעתי מחברות שהוא מסרטן ומסוכן מה שצריך לבוא לידיי ביטוי על הבקבוק,מרחתי את הלק והתאכזבתי לגלות שיום אחרי זה הוא כבר התקלף. שבועיים אחרי זה חזר הצבע לאופנה ולהפתעתי הלק כבר התייבש שלא השתמשתי אפילו לא בקבע מן הבקבוק! פשוט אכזבה..

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails