יום ראשון, 30 באוגוסט 2009

אסתי לאודר יוצאת במבצע מתנות לחגים


חברת הקוסמטיקה "אסתי לאודר" יוצאת במבצע חגיגי של מתנות לרגל ראש השנה והחגים: בקניית מוצרי טיפוח ו/או איפור של אסתי לאודר בסכום של 250 ₪ ומעלה, מקבלים במתנה תיק איפור מהודר עם מוצרי אסתי לאודר היוקרתיים והחדישים ביותר.

המתנה הינה מדורגת – עבור 3 מדרגות של סכום הקנייה (250 ₪, 450 ₪, 650 ₪ ומעלה) מקבלים מתנה בשווי עולה: משווי 220 ₪ ועד שווי 400 ₪ בהתאמה:

בקניית מוצרי אסתי לאודר באחת מרשתות הקוסמטיקה בשווי של 250 ₪ ומעלה – מקבלים במתנה תיק איפור זהוב עם 3 מוצרים בגודל מיוחד, שפתון אופנתי, מסקרה וסרום פרפקציוניסט בשווי של 220 ₪.

בקניית מוצרי אסתי לאודר באחת מרשתות הקוסמטיקה בשווי של 450 ₪ ומעלה, מקבלים במתנה תיק רחצה יוקרתי ומהודר ותיק איפור תואם המכיל 5 מוצרי אסתי לאודר חדישים בגודל מיוחד: מסקרה, גלוס אופנתי, שפתון אופנתי, מסיכה לניקוי העור, קרם לחות דיי וור וסרום אדוונס נייט ריפייר, בשווי של 350 ₪.

בקניית מוצרי אסתי לאודר באחת מרשתות הקוסמטיקה בשווי של 650 ₪ ומעלה, מקבלים במתנה תיק איפור מהודר מבריק עם 7 מוצרי אסתי לאודר חדישים בגודל מיוחד: מסקרה, עפרון עיניים אופנתי, שפתון, רביעיית צלליות, מי פנים, קרם לחות דיוור ומסרק עם מראה, בשווי של 400 ₪.

המבצע מתקיים החל מה- 1.9.09 ולכל אורך חודש ספטמבר, בנקודות המכירה של אסתי לאודר ברשתות הקוסמטיקה: סופר-פארם, ניו-פארם, המשביר לצרכן, אפריל, ובפרפומריות הנבחרות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails