יום רביעי, 12 באוגוסט 2009

ג'ילט ונוס מציגה את הדור החדש של הגילוח הנשי

מסתבר, שהיום כבר לא מספיק למכור סכין גילוח גברי בצבע ורוד...

Venvs, מותג הגילוח הנשי השיקה לאחרונה את הדור החדש של סכיני הגילוח לנשים - ונוס Embrace. מדובר במכשיר, בעל חמישה להבים, הכולל מעטפת לחות מפנקת, ראש סכין מעוגל לגילוח נוח, בעל חופש תנועה רחב המתאים את עצמו לקימורים הנשיים, ידית ג'ל רכה לאחיזה נוחה בסביבה רטובה המאפשרת מגוון אופני אחיזה של נשים במהלך הגילוח. בנוסף, מערכת הגילוח החדשה כוללת את ה-ShowerPod™ מתקן הנצמד לקיר האמבטיה לאחסון נגיש של מכשיר הגילוח וסכינים להחלפה.

התכונות החדשות שמציעה ונוס Embrace, מאפשרות לסכין להישאר במגע עם העור לאורך כל הגילוח, גם באזורים הקשים, כגון הברכיים והקרסוליים – ואינם מותירים שום שערה כדי להבטיח עור חלק מתמיד, תחושה נשית וביטחון עצמי.

מחירה של מערכת הגילוח ונוס Embrace, הכוללת את מכשיר הגילוח, שני סכינים ומתקן ShowerPod הינה 52 ₪. בנוסף, ניתן לרכוש אריזת ארבעה סכינים, במחיר של 62 ₪.

צילום: מוטי פישביין


להשלמת חוויית הגילוח: "סאטין קייר" – ג'ל גילוח חדש לנשים מג'ילט ונוס, מועשר בלחות, עם חלקיקי משי, אלו-ורה, וויטמין E, המעניקים גילוח קרוב יותר וחלק יותר, ללא הסיכון לחתכים ופציעות. הג'ל בעל נוסחה מיוחדת, המסייעת בהפחתת הגירוי גם בעור רגיש במיוחד (המחיר: 26.35 ₪).

את מוצרי ג'ילט ונוס ניתן להשיג ברשת הסופר פארם וברשתות השיווק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails