יום שני, 31 באוגוסט 2009

גרלן מציגה את מראה סתיו 2009: יופי סלבי


את קולקציית סתיו/חורף 2009 בחרה ענקית הקוסמטיקה היוקרתית גרלן, להקדיש ליופי הסלבי הקלאסי (יופי מזרח אירופאי). ההשראה ליצירת המראה והקולקציה הגיעה מכיוון לא צפוי - דוגמנית העל נטליה וודיאנובה, מי שמייצגת את המותג בשנה האחרונה:
"כאשר רציתי ליצור את מגוון המוצרים לסתיו השנה, שאבתי את ההשראה מהעבר של נטליה שלנו. היופי שלה משקף את הנשמה הסלבית של רוסיה הגדולה. מרחבי הפרובינציות נכנסו להיסטוריה עם פולקלור נוצץ ואווירה צבעונית." מסביר, אוליבייה אושדמזון, המנהל האומנותי של בית גרלן.
ואכן, נטליה נושאת מורשת סלבית מובהקת – היא נולדה ברוסיה למשפחת איכרים קשת יום והתגלתה בגיל 12 ע"י סוכן דוגמניות, בשעה שעזרה בדוכן הירקות המשפחתי בשוק של מוסקבה.

קולקציית האיפור BEAUTE SLAVE חיה ונושמת את סממני הפולקלור הסלאבי הקלאסיים, הן מבחינת מראה האיפור אותו מציגה נטליה בויז'ואל עוצר הנשימה של הקולקציה, הן מבחינת המוצרים והן מבחינת עיצוב האריזות ודקורציית המוצרים, המעוטרים בדוגמאות פרחים מסורתיות - ממש כמו הרקמות אותן הבבושקות נוהגות לרקום מאות שנים.

בקולקציה ניתן למצוא מיגוון רב של מוצרים, חלקם במהדורה מוגבלת, חלקם תוספות קבועות לליינים קיימים וישנו אפילו מוצר חדש ומדהים - KISS KISS BABY שפתון טיפולי, לשפתיים רכות ומלטפות.

אז מה בקולקציה:

KISS KISS BABY (קיס קיס בייבי) – כאמור, מדובר במוצר חדש: שפתון טיפולי בגוונים רכים ובמרקם מלטף. זהו החבר החדש ביותר בסדרת שפתוני "kiss kiss" עטורת השבחים והפרסים, המציע את הרמה הגבוהה ביותר של הזנה ופינוק לשפתיים. השפתון החדש בעל תכונות טיפוליות, בזכות המרכיבים העדינים והאפקטיביים שלו (כמו למשל, חמאת מנגו ושמן לופה), המרככים ומחליקים את השפתיים.
"קיס קיס בייבי" מגיע ב-6 גוונים טבעיים, שקופים הרמוניים ולא מבריקים, המעניקים לשפתיים מראה טבעי אך חושני. הכיסוי האחיד והגימור המשיי תורם למראה קורן ועמיד לאורך זמן, בנוסף לפורמולה המועשרת ב- 10SPF.
האריזה המעודנת של קיס קיס בגוון כסוף מטאלי עם סטיק במרקם רך. מכניזם חדשני מוציא את החומר עד הקצה.
המחיר: 182 ₪


מוצרי הקולקציה במהדורות מוגבלות – חגיגה אמיתית לאספנים! דוגמה עוצרת נשימה ביופייה, של פרחים צבעוניים, בהשראת הפולקלור הרוסי, מעטרת את שלושת המוצרים ממראה סתיו, המושקים במהדורה מוגבלת:


VOLGA PRINCESS - ערכת איפור מהממת ביופיה לעיניים ולשפתיים, על בסיס גווני ורוד וסגול, המכילה שתי צלליות ושני שפתונים. אל הפלטה מצורפות מברשות תואמות לצלליות ולשפתונים. דוגמת הפרחים שהודפסה על הפלטה, הודפסה גם על המרקם של הצלליות והשפתונים. אין ספק, כי זהו אביזר אופנה הכרחי, הנתון בשרוול קטיפה שחור המגן על הפלטה.
המחיר: 417 ₪

TSARINA - פלטת ארבע צלליות, המציעות הרמוניה עדינה של אוכרה מנצנצת, וצבעוניות ממשפחת הארגמן.
המחיר: 336 ₪

RUSSIAN DOLL - סומק נוזלי ורוד, המגיע בבקבוק משאבה מעוטר, ללחיים סמוקות ומראה בובתי. הנוזל יוצא בכמות מדודה ומעניק מראה רענן וזוהר ללחיים. הסומק מתאים לכל סוגי העור ולכל אירוע.
המחיר: 236 ₪ ל-15 מ"ל

עוד בקולקציה - תוספת גוונים למוצרים קיימים, במהדורה חד פעמית:

שפתוני ROUGE G DE GUERLAIN:
67 Giovanna- אדום כהה כסוף
44 Graziella - גוון בריק מוכסף קלות
מחיר: 256 ₪

מסקרה LE 2 DE GUERLAIN בגוון 51 Nuit 2 Bohème (שזיף כהה).
מחיר: 222 ₪

RETRACTABLE EYE PENCIL - עיפרון עיניים אלגנטי בגווני זהב, כסף ושזיף. לעפרון מצורף מחדד באריזת זהב.
מחיר: 162 ₪

בנוסף, מתווספים למוצרים בליין הקבוע גוונים נוספים:

OMBRE ÉCLAT 4 SHADES - הרמוניה חדשה של 4 צלליות בגווני חום, זהב ובז' (441BRUN MORDERE ).
מחיר: 336 ₪

PARURE - מייק אפ בגוון חדש עם השתקפות ורודה (ROSE INTENCE 14).
המחיר: 343 ₪


את מוצרי חברת "גרלן" ניתן להשיג ברשתות הפארם, אפריל, המשביר החדש לצרכן ובפרפומריות המובחרות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails