יום שלישי, 25 באוגוסט 2009

איב סאן לורן משיקה בישראל את קולקציית סתיו/חורף 2009

בית איב סאן לורן מכניס לארצנו בימים אלו משב רוח מרענן במיוחד בדמות קולקציית הסתיו-חורף לשנת 2009/10.


כשהצבע נכנס לחיינו ולמראה שלנו, הוא "מקפיץ" ברגע את הופעתנו החיצונית, ומעניק זריקת מרץ לסטייל שלנו. שילובי צבעים נועזים שבים ומבקרים את מודל היופי הקלאסי ומענגים את החושים.
האיפור של בית איב סאן לורן הוא תשוקה, הוא אביזר אופנתי, הוא גישה. הוא מלווה את הנשים במהלך חיי היום-יום, מגיב לרצונות ולמשחקי הצבעים האהובים עליהן.

בוערת באלגנטיות וחושניות, האשה של איב סאן לורן משחקת את המשחק לפי החוקים שלה, כשהיא כובשת את הלילה.
כשהערב יורד, היא קורנת בקסם ממגנט והילה של מסתורין.
המראה שלה? גוון העור כמעט שקוף, עיניה משורטטות ומנצנצות בגוון פנינתי ושפתי פאם-פאטאל מפוסלות בשפתון סגול, סמל לנשיות.

בין המוצרים בקולקציה ניתן למצוא את THE Y PALETTE - השקה חד פעמית של מוצר חובה לאספנים!! מדובר בפודרה מדהימה, אשר במרכזה ממוקמת האות Y ומעוצבת כ"דמויית עור אוכף", בעלת תפרים גסים ובולטים.

THE Y PALETTE מוקדשת לעור הפנים - 2 גוונים טבעיים מאירים את הפנים: גוון אפרסק אוניברסלי מאחד את כל גווני העור בשקיפות, וגוון חום המיועד לפסל ולהגביה את עצמות הלחיים. מרקמו עדין ומשיי, והודות לפיגמנט הזוהר והאוורירי, התכשיר נשאר על העור לאורך שעות רבות. הגוונים הזוהרים עוטפים את העור במעטה של בוהק, מפסלים את הפנים ומעניקים אין ספור נקודות אור נוצצות.

זהו פריט איפור ייחודי ומופלא, שללא ספק יגרור גלי סקרנות ותדהמה בכל פעם שהוא ישלף מתיק האיפור שלכן.
המחיר: 388 ₪.


בנוסף, בקולקציה מופיע מוצר חדש: GLOSS VOLUPTE STICK GLOSS, התואם בעיצובו לסדרת השפתונים המצליחה ועטורת התשבוחות - ROUGE VOLUPTE שהושקה בשנת 2008. זהו גלוס-סטיק במרקם מעודן, מבריק ובוהק, המבליט את המתיקות והעסיסיות של השפתיים.
הטקסטורה הקטיפתית והאולטרה מהנה של "גלוס וולופטה" מתמזגת בשלמות עם השפתיים, הודות לפורמולה המועשרת במיקרוספירות של חומצה היאלרונית, הלוכדת את הלחות בשכבות העליונות של האפידרמיס וממלאת את הקמטוטים, ולו הקטנים ביותר. התוצאה: שפתיים חלקות, תפוחות, עסיסיות ומלאות לחות.

את GLOSS VOLUPTE ניתן להשיג ב-4 גוונים אופנתיים: ליצ'י קפוא, פטל צונן, שלגון דובדבן ומקפא שזיפים. הגוונים מרעננים, שקופים, בוהקים ורכים, המעניקים חיוך קורן ומזמין. שרף המופק מפרח הקנדלילה מקבע את הגוון לשפתיים ומעניק גימור מזוגג וחלק.

כמו בשפתוני ROUGE VOLUPTE, הפורמולה מכילה קומפלקס צבע-ברק ייחודי: כל פיגמנט מכוסה בתרכובת קריסטלין המעצימה ומגבירה את הבוהק. תמצית רימון ותמצית מנגו מוסיפים לגלוס טעם מתקתק ותוספת עדינה של רעננות. בנוסף, הגלוס בעל 9SPF המגן מפני קרני השמש המזיקות.
המחיר: 203 ₪.


עוד בקולקציה - מוצרים המתווספים לליין הקיים:

צמד צלליות - OMBRES DUOLUMIÈRES:
N° 21 – Anise Green / Intense Plum
N° 23 – Pearly Peach / Mink Brown

פלטת 5 צלליות - OMBRES 5 LUMIÈRES:
N° 7 – Bronze Gold
N° 8 – Midnight


מסקרה מעבה - MASCARA VOLUME EFFET FAUX CILS:
N° 8 – Sublime Grey

שפתוני רוז' וולופטה - ROUGE VOLUPTÉ:
N° 19 – Frivolous Pink
N° 20 – Spicy Pink
N° 21 – Vibrant Brown
N° 22 – Exquisite Plum


את הקולקציה ניתן להשיג בסניפי רשתות הפארם, אפריל והמשביר לצרכן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails