יום חמישי, 21 במאי 2009

BUTA'I - שילוב מושלם בין טבע לטכנולוגיה

מותג הקוסמטיקה הייחודי BUTA'I נוצר בשנת 2006 מתוך תשוקה לברוא קו מוצרי קוסמטיקה יוצאי דופן המשלבים את חוד החנית של עולם הטכנולוגיה עם המרכיבים הטבעיים והטהורים ביותר שמציע הטבע.


שם המותג BUTA'I, שפירושו "יסודות הטבע" ביפנית, משקף את ערכי הליבה של המותג: שילוב הרמוני של מרכיבים 100% ממקור טבעי, אורגניים, ידידותיים לסביבה ולאדם, עם עליונות טכנולוגית המתבטאת בנוסחאות ובאריזות.

הודות למוצרי BUTA'I, לראשונה בתחום הקוסמטיקה הטבעית, יושמה טכנולוגיה פורצת דרך שפותחה על ידי פרופסור ניסים גרטי, מומחה בעל שם בינלאומי העוסק במחקר בתחומי טכנולוגיית המזון, התרופות והדרמטולוגיה.
הטכנולוגיה הייחודית של BUTA'I, עושה שימוש בטיפות ננו-מטריות (NANODROPLET TECHNOLOGY). טיפות ננו-מטריות הן טיפות מיקרוסקופיות של נוזל טבעי, הלוכדות את החומרים הטבעיים הפעילים ומעבירות אותם בשלמותם, תוך שמירה על כוח הפעולה והטוהר שלהם, דרך שכבות העור – לאפקט מרבי של טיפוח העור. טכנולוגיה זו רשומה כפטנט בלעדי ונחשבת ליעילה ולבטוחה ביותר בתחום הקוסמטיקה.



למרות היותם פרי פיתוח ישראלי, מוצרי BUTA'I פילסו תחילה את דרכם דווקא ברשתות הקוסמטיקה והפארם המובילות ביותר בצרפת וברחבי אירופה, כגון: "Printemps Haussmann" (חנות כלבו מובילה לקוסמטיקה סלקטיבית), "Bio Generation" (רשת מוצרי טבע מובילה), "Para Land" (רשת פארמה מובילה), "פארא פארמסי" (סופר פארם של מוצרי רוקחות כולל דרמטולוגיה) חנויות פרטיות ועוד.

כעת, לאחר הצלחה חסרת תקדים ברחבי אירופה, פניה של BUTA'I לשוק הישראלי, עם ליין של 8 מוצרי טיפוח לפנים ולגוף, ביניהם: תחליב ניקוי עדין ליום ולילה, קרמי לחות והזנה, קרם עיניים, תחליב גוף, ג'ל מרענן לרגליים ועוד. 9 מוצרים נוספים, נמצאים בפיתוח עתידי.


חשוב לציין, כי כל מוצרי הטיפוח של BUTA'I מאושרים על ידי התקן הגרמני לקוסמטיקה טבעית- BDIH הנחשב למקפיד ולמחמיר בתחומו בכל הנוגע למרכיבים ותהליכי ייצור. החברה אינה עושה שימוש בתהליכים כימיים מזהמים ואינה עורכת ניסויים בבעלי חיים.
פרט מעניין נוסף - מוצרי BUTA'I נכנסו לספר העיצוב המוביל ביותר ביפן, Pie Books Tokyo, בהקשר לעיצוב הייחודי של המוצרים והמיתוג שלהם. הספר מציג עבודות עיצוביות בינלאומיות יוצאות דופן.

את מוצרי BUTA'I ניתן להשיג ברשת הארצית "עדן טבע מרקט", בחנות "טבע ספורט קסטל" בהרצלייה פיתוח וב"עורגני" בכפר סבא.

תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails