יום שלישי, 21 באפריל 2009

מורז - סדרת מוצרי הגנה טבעית מפני השמש


חברת מורז צמחי מרפא, המתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק של מוצרים קוסמטיים ופארא-רפואיים, נכנסת לתחום חדש ומשיקה את סדרת המוצרים להגנה מפני השמש המבוססת על צמחי מרפא. זוהי הפעם הראשונה בעולם בה סדרת מוצרים להגנה מפני השמש משלבת שתי פעולות במוצר אחד: הגנה על העור מפני השמש ושיקום העור מהנזקים הנגרמים לו בעת החשיפה.

מוצרי הסדרה החדשה מבוססים על ריכוז גבוה במיוחד של תמצית צמח הפוליגונום ושמן אובליפיחה המסייעים לשיקום והחייאת העור. צמח הפוליגונום, שהוא תגלית ישראלית של חברת מורז, ידוע בסגולות מרפא ייחודיות לטיפול וריפוי בעיות עור. צמח זה, משמש לנטרול הרדיקלים החופשיים ועוזר בהגנה והרגעה של העור מנזקי השמש כדוגמת: כוויות שמש, נזקי עור, כתמי שמש וקמטים (הזדקנות העור). שמן האובליפחה המצוי במוצרי הסדרה ידוע בתכונותיו כמשפר, משקם ומחייה את מצב העור לאחר חשיפה לשמש.

בסדרה החדשה משולב קומפלקס מסנני קרינה עדינים וייחודיים, שהם הדור החדש בתחום ורשומים כפטנט בינלאומי. מסננים אלו בריאים יותר לעור רגיש ועדין, ומספקים הגנה מיידית ומירבית מפני קרני UVB ו- UVA, כך שאין צורך להמתין בין פעולת המריחה לחשיפה לשמש. מסננים אלו אינם מתפרקים בעת חשיפה לשמש או למים ובכך הם מספקים לעור את ההגנה המירבית והיציבות בעת החשיפה לקרינת השמש ומים.

מסנני הקרינה האיכותיים מציגים קונספט חדשני לפיו מסננים אלו ממירים את אנרגיית קרינת השמש לצורה שאיננה מזיקה לעור. בכך הם מבצעים שתי פעולות: מונעים כוויות מהשמש ומצמצמים את הצטברות הנזק של החשיפה לקרינה. הם גם מאטים את תהליכי ההזדקנות ועמידים לקרינת השמש, מים וזיעה.

יעילותם של מסנני הקרינה החדשניים מגבירה את יעילותם של התכשירים, כך שניתן להשתמש בכל פעם בכמות קטנה של מסנני קרינה ועדיין לנהל רמת SPF וסינון UVA גבוהים (מעל 99%). בנוסף, מסנני קרינה אלו שומרים על רמת SPF גבוהה וקבועה לאורך זמן בעת השימוש על העור ויעילותם אינה יורדת אפילו לאחר תקופת אחסון ממושכת כפי שקורה במסנני קרינה רגילים.

הסדרה החדשה להגנה מפני השמש כוללת חמישה מוצרים:
קרם הגנה מפני השמש לעור בהיר מאד - מקדם הגנה 50 spf (מחיר: 79.90 ₪ ל-100 מ"ל).
קרם הגנה מפני השמש לעור בהיר - מקדם הגנה 30 spf (מחיר: 79.90 ₪ ל-100 מ"ל).
קרם הגנה מפני השמש לעור כהה ושזוף - מקדם הגנה 15 spf (מחיר: 69.90 ₪ ל-100 מ"ל).
קרם הגנה מפני השמש לעור הפנים - מקדם הגנה 50 spf בשונה משאר המוצרים בסדרה, קרם זה מכיל שלוש פעולות: הוא משמש כקרם לחות טבעי, משקם עור ומסנן קרינה (69.90 ₪ ל-50 מ"ל).
קרם הגנה מפני השמש לתינוקות - מקדם הגנה 50 spf - קרם זה עדין במיוחד המותאם לעורם הרגיש של תינוקות קטנים מגיל 6 חודשים. הוא משקם את העור מצריבה ואדמומיות (69.90 ₪ ל-50 מ"ל).


מוצרי הסדרה הינם בעלי ניחוח טבעי מרענן, ומרקם עדין ולא שמנוני הנספג היטב בעור ולא משאיר סימנים לאחר מריחתו. המוצרים בסדרה ידידותיים לסביבה, לא נוסו על בעלי חיים ואינם מכילים פרבנים.

את המוצרים ניתן להשיג ברשתות הפארמים השונות, בתי המרקחת ובתי הטבע.

2 תגובות:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails