יום שני, 27 באפריל 2009

אומן אורח: רמי גפני

בחרתי לספר לכם הפעם על מעצב גבות ומאפר מניו-יורק בשם רמי גפני (כן, כן – הוא משלנו) – בחור מקסים, אופטימי וחייכן, שהחיים חייכו אליו בחזרה.
את קריירת היופי שלו החל לאחר שזנח את לימודי המשפטים בהם החל בסידני אוסטרליה וחזר לניו-יורק. הוא עבד כמאפר באחד מסלוני היופי בשדרה החמישית. לבעלים של סלון היופי היה ליין מוצרי איפור – בעצם, הוא היה מדפיס את הלוגו שלו על מוצרים איפור פשוטים וזולים ומפרסם את המוצרים במספר מודעות בעיתונים. גפני הציע לו להגיע לנתח שוק רחב יותר ולשם כך להשקיע במוצרים ובאריזות איכותיים הרבה יותר. הבוס של גפני לא שלל את הרעיון וביקש ממנו לעשות עבורו חקר שוק סביב הנושא. רמי בדק, חקר ואסף מידע על מקומות יצור, עלויות וכד' וכשניסה להביא את המידע בפני הבוס שלו, ההוא דחה אותו ב"לך ושוב" כל היום.
באותה תקופה, חלה גפני בסרטן בלוטות הלימפה. מבחור נאה ובריא בן 30, הוא הפך לכחוש וקירח בעקבות הטיפולים הכימותרפיים שעבר. הבוס שלו לא אהב את המראה שלו (כך בפירוש!) ופיטר אותו מהעבודה. כשהוא מובטל, החל לעצב בביתו גבות ללקוחות מזדמנות ולכתוב טיפים במגזינים בנושא יופי. כשכל המידע והרעיונות שאגר עבור הבוס שלו עדיין מקוננים בראשו וברשותו חסכון קטן של 12,000 דולר, החליט לעשות צעד נועז ולשווק ליין מוצרים שישא את שמו שלו.
גפני פנה ליצרן מטורונטו שמייצר מוצרים וגם אריזות, ועבור תשלום נוסף הוא גם מייצר פורמולות ייחודיות למבקש. כמאפר, היו לרמי המון רעיונות בראש אבל התקציב שברשותו היה יחסית דל. "היתה לי תאוה לשמפניה ותקציב שהספיק בקושי לבירה", מספר רמי. אבל הוא לא התייאש – במשך כמה ימים הוא התייצב במפעל והטריד אותם בשכנועים שונים: הוא סיפר להם, למשל, שהוא עומד להוציא ספר, למרות שאפילו לא התחיל לכתוב אותו, הבטיח להם שהוא עומד להיות הלקוח הכי גדול שלהם וביקש שיתנו לו צ'אנס. לבסוף הצליחו השכנועים והלחצים שהפעיל והשניים החלו לשתף פעולה ביניהם.



רמי החל למכור את המוצרים ללקוחות שהגיעו לביתו ומייד הם הפכו ללהיט - תוך שלושה חודשים נגמרה לו כל הסחורה. מכאן והלאה הוא הפך לסיפור הצלחה גדול וכיום הוא מגלגל מיליונים מהעסק שהקים.
אגב, בהמשך הוציא רמי ספר בשם "Beauty Therapy" ובו עצות וטיפים כיצד להראות ולהרגיש טוב כשחולים בסרטן.

כיום נמנים על לקוחותיו כוכבים רבים כמו לינדזי לוהן, ניקול ריצ'י, דיוויד ספייד, קתרין הייל, ליב שרייבר, מריסה טומי, מט דילון, ג'ינה גרשון, קלייר דאנס, נעמי ווטס, ברברה וולטרס, דברה מסינג ועוד רבים וטובים אחרים.
הטיפ של רמי: "מינימום איפור, מקסימום השפעה" – אם אתם בוחרים בצבעים הנכונים ומניחים אותם באופן הנכון, אתם יכולים להראות צעירים ויפים יותר, במאמץ מינימלי.
לאתר של רמי גפני: http://www.ramybeautytherapy.com/home.html

תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails